Heineken vám chce pomoct s abstinencí v novém roce

1. 1. 2020 | Petr Michl
Adventní kalendáře jsou passé. Proč byste si ale nemohli pořídit kalendář s každodenní odměnou i na leden? Heineken pomáhá těm s předsevzetím abstinovat s kalendářem January Dry Pack, na každý den nabízí jedno nealko pivo.

Máme za sebou období, které je spojeno s adventními kalendáři – tedy tradiční prosincovou zásobárnou sladkostí na každý den. To je pravidelně vystřídáno časem předsevzetí do nového roku o tom, že začneme více cvičit a méně pít. Čím dál populárnější je například závazek, že lidé první měsíc v roce nebudou pít alkohol. Vůbec.

A něco takového se rozhodně nemůže líbit výrobcům alkoholu. Značka piva Heineken přichází s protiopatřením, tzv. „January Dry Pack“. Respektive tato produktová inovace nejde proti novému trendu, spíš se snaží po něm svést a vytěžit ze situace co nejvíce. Jde o měsíční kalendář, z kterého si můžete každý den vytáhnout jedno pivo. Ovšem pozor, pouze nealkoholické.

Novoroční abstinenti tak možná díky Heinekenu dostojí svému závazku. Možná jim začne i chutnat nealkoholické pivo, nelze ani vyloučit, že se o to více budou těšit na to pravé. Každopádně budou mít před očima brand a budou na něj myslet. A to je pěkně chytré.

Na januarydrypack.com  šlo dokonce objednat chmelenou obdobu adventního kalendáře pro suchý leden zdarma. Nikterak překvapivě nastalo „vyprodání“ zásob poměrně brzy. Dle povahy vašeho předsevzetí se tak můžete alespoň inspirovat a nakoupit si na leden na každý den nealkoholické pivo, nebo rovnou alkoholické. Ani za to se v Heinekenu určitě zlobit nebudou.  

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: