Kreativní bigboard zahřál promrzlé Chicago

10. 1. 2014 | Petr Michl
Modelka z plakátu vysoká několik desítek metrů a 1,5 metráku vážící žabky, co jí spadly z nohou a rozbily auta pod billboardem. Takovýto marketing zahřeje!

Na mnoha místech severní Ameriky jsou nyní extrémní mrazy, zamrzly i Niagarské vodopády a lidé se baví třeba tím, že pozorují, jak se vařící voda promění po vychrstnutí do vzduchu ve sníh. Jinak ovšem tyto teploty příliš aktivitě lidí nepřejí, neznamená to ovšem, že by měly zmrazit i dobrý marketing. Pro turistické kanceláře, které mohou nabídnout vysvobození někde v teple, je tato doba dokonce vítanou příležitostí. A kde více může být reklama lákající na slunění v plavkách účinnější než tam, kde jejím pozorovatelům drkotají zimou zuby? To byl ostatně i hlavní motiv stojící za realizací tohoto bigboardu.

Holek v plavkách už lidé v reklamách viděli, a to se týká i těch na plakátě, vysokých třeba několik desítek metrů. Není už ovšem tak obvyklé, aby jim padaly z nohou žabky dlouhé 5 metrů a vážící každá přes 1,5 metráku. Přesně to se ale stalo v Chicagu, kde tento bigboard lákající k návštěvě státu Arizona instalovala agentura Off Madison Ave. S pohozenými žabkami korespondoval slogan: „KICK OFF YOUR SHOES and let yourself GO." K urgentnosti sdělení by pravděpodobně stačilo to, že pokud by vzali přihlížející na místě výzvu doslova a vysoukali se ze svých pohorek a sněhulí, umrzly by jim prsty. Pro efekt byla ovšem přidána i auta s promáčknutou kapotou, která měla budit dojem, že se tak stalo pod tíhou žabek gargantuovských rozměrů.

Níže se můžete podívat na video zachycující proces instalace.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: