Kufry plné peněz a obří socha se zdviženým prostředníkem. To jsou dva povedené PR stunty Netlfixu k propagaci nové série La Casa de Papel

9. 8. 2019 | Kristýna Vozková
Svůj druhý nejsledovanější seriál propagoval Netflix kufry plnými peněz na frankfurtském letišti a obří sochou pasující ke zdviženému prostředníčku na Piazza Affari v Miláně.

Před třemi týdny vypustil Netflix do světa dlouho očekávanou třetí sérii veleúspěšného španělského seriálu La casa de papel (v překladu Papírový dům, v angličtině nese název Money Heist, pozn. red.). Ještě před samotnou premiérou však videoplatforma lákala diváky k jeho sledování dvěma povedenými PR stunty. 

Čekání na kufry v letištní hale může být docela nuda. Pokud jste však náhodou vyhlíželi své zavazadlo na franfurtském letišti na začátku července, dost možná na váš pás vypadl kufr plný peněz patřící jedné z hlavních postav seriálu.  Ale okrást Nairobi, Denvera, Ría (ano, opravdu mají přezdívky podle názvů měst) nebo kteréhokoliv dalšího člena téhle drsné loupežné partičky o peníze by se cestujícím nemuselo vyplatit. O tom se mohli přesvědčit z policejních portrétů delikventů, které běžely v digitální podobě na obrazovkách nad dopravními pásy.  

Ve dnech 18. až 22. července se stala součástí propagace seriálu také kontroverzní socha vztyčeného prostředníku před milánskou burzou. Umělecké dílo Maurizia Cattelana, které bylo na Piazza Affari instalováno v roce 2010, se dočkalo gigantického těla oblečeného do červeného kostýmu s kapucí a s Dalího maskou místo obličeje. 

Noc před oficiální premiérou seriálu zde navíc proběhlo promítání prvních dvou dílů nové série, kterého se zúčastnilo více než 5 tisíc fanoušků. Kampaň agentury Publicis Milan sklidila velký úspěch také na sociálních sítích. Během jejího pětidenního trvání bylo  publikováno 57 tisíc příspěvků na toto téma a proběhlo více než 1,6 milionu interakcí.

Ať už k tomu PR snahy videoplatformy přispěly, nebo ne, La casa de papel je v současné době druhým nejsledovanějším seriálem Netflixu. Během prvního týdne od uvedení vidělo třetí sérii neuvěřitelných 34,4 tisíc domácností a 70 % z nich ji dokoukalo celou během jediného týdne. Na ČSFD má navíc seriál úctyhodné hodnocení 90 % a je hodnocen jako 47. nejoblíbenější. První dvě série odvysílala platforma již před dvěma lety a podle mnohých fanoušků se jim ta aktuální stále kvalitou nedokáže vyrovnat. Posouzení necháme na vás. 

La casa de papel (Papírový dům)


Zdroj: eluniverso.com

„Jsou důležitější věci než peníze."

Ve třetí sérii La casa de papel se hlavní hrdinové znovu setkávají a vydávají se na cestu za tím nejcennějším lupem. Ne vždy jde totiž o peníze. Tentokrát musí využít všech svých znalostí a dovedností, aby osvobodili svého zajatého parťáka Ría.

Níže se můžete podívat na trailery ke třetí i první sérii tohoto nyní již kultovního seriálu.

Zdroje: deadline.comlacriaturacreativa.comlbbonline.com

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.