Kupi.cz má již půl milionu registrovaných uživatelů

18. 10. 2016 | redakce
Letáky s akčním zbožím nemusí být zdaleka jen papírové. Dokazuje to jejich nejúspěšnější česká online varianta Kupi.cz. Ta tento týden zaznamenalo registraci jubilejního půlmiliontého uživatele.

Letáky s akčním zbožím nemusí být zdaleka jen papírové. Dokazuje to jejich nejúspěšnější česká online varianta Kupi.cz. Ta tento týden zaznamenalo registraci jubilejního půlmiliontého uživatele. Dosáhnout tohoto úctyhodného čísla se podařilo za pouhé čtyři roky od představení portálu Kupi.cz veřejnosti. Současně roste také počet uživatelů o stejnojmennou mobilní aplikaci, která v červnu tohoto roku získala třetí místo v anketě Mobilní aplikace roku 2016.

Návštěvnost portálu, shromažďujícího širokou škálu akčních nabídek – nadnárodními obchodními řetězci počínaje a malými lokálními obchodníky konče - je však podstatně vyšší. Registrovaní zákazníci, jejichž počet se každý měsíc zvyšuje přibližně o pět tisíc, tvoří pouhou desetinu všech uživatelů.


Ukázka mobilní aplikace Kupi.cz

Nejvíce registrovaných uživatelů pochází z Prahy, Moravskoslezského, Středočeského a Jihomoravského kraje. Za zmínku také stojí, že 65% registrací tvoří ženy. Věkový průměr je však překvapivě velmi vyrovnaný – malý náskok má pouze kategorie 25 – 35 let, která tvoří v průměru 25% všech registrací. Všechny ostatní věkové kategorie od 18 až do 70 let jsou pak v průměru mezi 15 – 20%, což svědčí o vysoké penetraci světa počítačů také do skupiny těch dříve narozených.

Uživatelé Kupi.cz jsou navíc velmi věrní. „...Pravidelně se na naše stránky vrací 98% registrovaných a 79% ostatních uživatelů,“ uvedl jeden ze zakladatelů portálu Kupi.cz, Martin Kadlčík.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.