La Degustation Online: Kde leží zlato v sociálních sítích

16. 5. 2013 | Petr Michl

Seriál diskusních konferencí "La Degustation Online", který již druhým rokem pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, pokračuje večerem věnovaným tentokrát využití sociálních sítí pro B2B i B2C aktivity.

Konference zodpoví otázky týkající se významu a účelu sociálních sítí, řečníci se ale nespokojí s řečmi o povědomí o značce a zpětné vazbě zákazníků. Večer bude ve znamení hledání příležitostí, jak přímo ze sociálních médií učinit zdroj příjmů. Lze díky působení na sítích jako Facebook, Twitter či Google+ získat nové zákazníky a nové objednávky? Nebo mají přeci jen pravdu ti, kteří o sociálních sítích hovoří jako o „žroutech času"?

Na tyto a další otázky odpoví zkušení profesionálové v krátkých přednáškách i následné panelové diskusi. V rámci programu se představí Marie Grafová, specialistka na strategie pro sociální sítě společnosti SiteOne, Jakub Mach – šéf projektu ZoomSphere.com a Milan Janecký, který vede pražskou pobočku KBM Group. V panelové diskusi se k nim dále připojí i Filip Gregor ze SocialBakers a Martin Petrášek z eMerite.

Tato v pořadí již třetí konference v letošním roce se uskuteční ve středu 22. 5. od 18:00 a zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz. Večer bude již tradičně zakončen ochutnávkou vícechodového degustačního menu, které bude tentokrát věnované mexické kuchyni.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: