Lenovo mění svou korporátní identitu

21. 6. 2011 | bN
Počítačový výrobce Lenovo přichází s novým komunikačním konceptem „For Those Who Do“ a s novou korporátní identitou.

Společnost Lenovo změnila svou korporátní identitu, nové logo prý lépe odráží její současné směřování. Ke svému původnímu logu přidává nové komunikační heslo „For Those Who Do“.

Nová korporátní identita má představovat společnost jako vůdčí technologickou firmu, Lenovo tak reaguje na své velmi úspěšné období, kdy již šestý kvartál v řadě roste rychleji než ostatní srovnatelní počítačoví výrobci.

„Nová korporátní identita vyzývá uživatele k aktivitě a k cestě za svými sny a ambicemi a oslavuje schopnost lidí překonávat své hranice“, píše se v oficiálním oznámení.

S novým logem se setkáme jak u hlavní produktové linie, tzn. business řady ThinkPad, tak u řady IdeaPad, která je určená pro domácnosti. To je trochu překvapivé, protože z historických důvodů měly obě řady zatím odlišnou komunikaci a jiný vizuální styl. Zejména u ThinkPad řady tak možná tato změna vyvolá lehké rozpaky.

Na podporu nového komunikačního stylu dorazí na začátku září do několika českých měst Lenovo truck, kde si budou moci návštěvníci prohlédnout kompletní portfolio produktů a vyzkoušet si novinky, které společnost Lenovo uvede na český trh pro klíčové prodejní období. Truck roadshow začne 6. září v Ostravě, další zastávky budou v Praze, Olomouci a Brně.

Zdroje: www.itbiz.cz, www.strategie.e15.cz
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: