Lidé v říjnu strávili před televizí téměř 14 procent svého času

15. 11. 2010 | ČTK
Lidé starší 15 let strávili v říjnu před televizní obrazovkou denně v průměru 3 hodiny 20 minut. To je 13,9 procenta jejich času. Vyplývá to z pravidelných měsíčních statistik Asociace televizních organizací (ATO) a Mediaresearch.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Lidé starší 15 let strávili v říjnu před televizní obrazovkou denně v průměru 3 hodiny 20 minut. To je 13,9 procenta jejich času. Vyplývá to z pravidelných měsíčních statistik Asociace televizních organizací (ATO) a Mediaresearch.
Meziročně se sledovanost snížila o tři procenta, tedy o šest minut denně. Sledovanost v takzvaném prime time, tedy mezi 19. až 23. hodinou, klesla o dvě procenta. Největší pokles sledovanosti byl přitom zaznamenán u žen mezi 15 až 34 roky věku, u pěti a vícečlenných domácností a u obyvatel menších obcí a měst.

Naopak meziměsíčně se sledovanost zvýšila, a to o osm procent ze zářijových 3 hodin 5 minut. V prime time sledovanost stoupla o šest procent. Největší nárůst sledovanosti přitom statistiky uvádějí u žen mezi 35 až 54 lety, mužů mezi 35 a 44 lety a u jednočlenných domácností.

Nejvyšší sledovanost v říjnu měla televizní stanice Nova. Její podíl na celkové době strávené před obrazovkami byl 31,5 procenta. Nova Cinema měla podíl 3,89 procenta. Druhá nejúspěšnější byla Prima s 19,62 procenta. Prima Cool měla sledovanost 2,75 procenta.

Veřejnoprávní ČT1 měla podíl 15,83 procenta, ČT2 3,93 procenta, sportovní kanál ČT4 zaznamenal podíl 3,80 procenta a zpravodajská ČT24 2,28 procenta. TV Barrandov měla podíl 4,63 procenta.
Své prvenství si Nova udržela s podílem 36,11 procenta i v hlavním sledovacím čase. Druhá byla opět Prima s podílem 19,19 procenta. Na třetím místě skončila se 16,97 procenta ČT1.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: