Logo Škodovky - rozumná evoluce

14. 2. 2011 | RaTP
Podoba nového loga automobilky Škoda je snad již definitivně potvrzena. Tedy pokud nám postačí anonymní výpovědi, účastníků čtvrteční monsterpárty v pražské O2 Aréně. Podle jejich popisu se Škoda vydala tou nejlepší možnou cestou - posílením ústředního prvku, tedy okřídleného šípu, který ovšem zůstal v původní podobě.

zdroj:archiv

Podoba nového loga automobilky Škoda je snad již definitivně potvrzena. Tedy pokud nám postačí anonymní výpovědi, účastníků čtvrteční monsterpárty v pražské O2 Aréně. Podle jejich popisu se Škoda vydala tou nejlepší možnou cestou - posílením ústředního prvku, tedy okřídleného šípu, který ovšem zůstal v původní podobě.

Nový znak má tvořit chromem rámovaný černý kruh, v jehož středu se nachází velký okřídlený šíp. Ten bude na automobilech taktéž v chromované podobě, na korporátních materiálech bude využívat zelenou barvu. Její odstín se - s ohledem na zelenou barvu, která byla použita například na stojanech u registrace - možná změní - zelená bude světlejší s větším podílem žluté.

Na závěr je třeba zmínit ještě jednu souvislost. Velkou spoustu odborníků překvapilo, že Škoda skutečně přistoupila pouze k faceliftu a zavrhla rozsáhlejší redesign. S varianta výraznější změny firemního znaku však automobilka koketovala již delší dobu - dokazují to emblémy na studiích automobilky.

Přesto však byla zvolena umírněná cesta a značka si zachovala původní charakter. A protože sílu lidu není vhodné přeceňovat, ale ani podceňovat, nabízí se otázka. Nemůže toto být přecijen výsledek reakcí široké veřejnosti na zveřejnění "špionských snímků" s radikálně redesignovaným znakem automobilky?

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.