Lookcraft - módní kvíz pro muže pomáhá s nakupováním

29. 10. 2012 | BD
Online obchod, který má zkušební kabinky u zákazníků doma. Vyhrazeno pro muže.

Muži a nakupování oblečení - zažitá představa trpícího pána tvorstva čekajícího s náručí šatstva a kabelkou jako bonusem na svoji drahou polovičku dostává na frak. Už dávno muži nenosí oblečení, jež jim vybraly matky/manželky/přítelkyně a nespokojí se s prvním kusem oblečení, který alespoň vypadá, že jim padne. To, že mají muži k nakupování vřelejší vztah ale neznamená, že se nedočkavě třesou na zkoušení v kabinkách.

Naučili se nakupovat sami a doba objednávání zboží přes internet jim ještě nahrává. Obchody se specializují čistě na pánskou módu a jsou ochotné jim i pomoci s výběrem. Americký startup Lookcraft přišel s ideou zaměřit se na muže a trochu jim s oblékáním pomoci.

 

Po zásilkových předplacených službách, kdy si muži domů mohou nechat pravidelně posílat holící potřeby (Dollar Shave Club) a u nás třeba nové spodní prádlo (Chlapská zásilka), přichází další pomocník. Tentokrát radí v oblasti stylu. Díky Lookcraftu a jejich nápadu už nemusí muži prohlížet řadu online obchodů a doufat, že zvolená velikost je ta správná a už vůbec nemusí vkročit do kamenného obchodu.

Stačí vybrat na základě obrázků preferovaný styl oblékání a startup jim nabídne jednotlivé položky, které by mohly odpovídat jejich vkusu a poždavkům. Není třeby vyplňovat nekonečný dotazník zjišťující, jestli dáváte přednost jednořadému či dvouřadému saku. Vyplnění několika specifických metrických údajů se ale nedá vyhnout. Přece jen výška či velikost bot půjdou jen těžko navolit z obrázků. Ale podle obrázků v dotazníku vyberete, typ postavy a také jaký typ kalhot je vašemu vkusu nejbližší. Po malém obrázkové testu, nabídne Lookcraft několik položek, které podle odpovědí odpovídají zákazníkovu stylu. Z předložené nabídky si vybere a zboží mu přijde poštou. Oblečení si pak v pohodlí svého domova vyzkouší a to, co nechce, pošle zpět. Má na to sedm dní. Zaplatí pak až to, co mu doma zůstane.

Nevýhodou je jen, že Lookcraft nabízí jen ty značky, se kterými spolupracuje. Těch je zhruba kolem dvaceti a proto je nabídka do jisté míry omezená.

Zdroj: www.mashable.com 

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.