Louis Vuitton experimentuje v Číně

8. 6. 2011 | KuL
Louis Vuitton začíná v Pekingu využívat marketing založený na lokalizaci.

Louis Vuitton, který již dříve začal ve Spojených státech amerických a ve Velké Británii využívat Foursquare k marketingovým aktivitám založeným na lokalizaci, uvádí na trh podobný experiment – tentokrát v Pekingu. Výrobce luxusního zboží navázal spolupráci s čínským check-in servisem Jiepang na své putovní výstavě v Národním muzeu Číny.

Ti, kteří navštíví výstavu mezi 9. červnem a 30. srpnem a používají mobilní aplikaci od Jiepang, obdrží virtuální odznak se značkou Louis Vuitton, mohou si prohlédnout stránku společnosti s nejrůznějšími tipy a informacemi o značce a jejím tradičním designu.

Pro módní značku je to experimentální krok vzhledem k tomu, že služby založené na lokalizaci se v Číně objevily teprve nedávno. Nyní se snaží dobýt trh kolem padesáti aplikací, které jsou založené na lokalizaci. Jiepang je jednou z největších s více než jedním milionem registrovaných uživatelů.

Zdroj: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.