Mark BBDO vítězem soutěže Český direkt & promo

18. 4. 2011 | KaS
Nejvíce ocenění v rámci devátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL komunikace Český direkt & promo získala agentura MARK/BBDO, která si odnesla tři prvenství a tři třetí místa.

Nejvíce ocenění v rámci devátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL komunikace Český direkt & promo získala agentura MARK/BBDO, která si odnesla tři prvenství a tři třetí místa. S velkým náskokem se stala i Agenturou uplynulého ročníku soutěže. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 18 cen v osmi kategoriích.

V kategorii Přímá B2C komunikace, tedy v kategorii, která hodnotí přímé oslovení koncových zákazníků, získala zlato kampaň Pepsi Manifesto. Práce MARK/BBDO pro Pepsi byla oceněna zlatou medailí také v kategorii Digitální komunikace za kampaň Pepsi 2010: Refresh your World. V kategorii Event a Field marketing, tedy v oblasti akcí na podporu prodeje, si MARK/BBDO odnesla zlato za úvěr pro farmáře GE Money Bank v rámci kampaně Pořiďte si krávu!

Soutěž s původním názvem Český direkt vznikla na přelomu let 2002/2003. V loňském roce prošla radikální změnou a získala široký záběr podlinkových aktivit. V nové podobě a pod novým názvem Český direkt & promo se letos konala již podruhé, celkově šlo ale o devátý ročník. Porotu tvoří významné osobnosti reklamy a marketingu.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.