Marketérem roku 2017 se stala Karolína Topolová za oživení značky Mototechna

18. 5. 2018 | Petr Michl
Soutěž Marketér roku má letos otisk ženské síly. Titul nejvyšší náleží CEO AAA Auto Praha, Karolíně Topolové.


Karolína Topolová. Zdroj: ČMS


Včera 17. května 2018 se odehrálo finále 13. ročníku soutěže České marketingové společnosti, Marketér roku 2017. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Cenu nejvyšší si letos odnesla žena, Marketérkou roku je Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO, a to za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování zcela nového segmentu zánovních automobilů (Mototechna Group je dceřiná společnost AAA Auto, pozn. red.).

Profil Karolíny Topolové z dílny AAA Auto

Zlatého delfína si odnesl marketingový ředitel Plzeňské Prazdroje, Grant McKenzie, za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj. Pod jeho vedením se podařilo mimo udržení pozice „národního zlata“ v podobě Pilsner Urquell například etablování značky Kingswood v kategorii ciderů nebo revitalizace skomírajícího Radegastu, u něj i přes navýšení ceny došlo výraznému zvednutí prodejů. Mimo jiné díky partnerství s hokejovou extraligou spojeného se zavedením Radegast indexu, které pomohlo značku etablovat jako hořké pivo pro tvrdé chlapy.

Z takzvaných Malých delfínů vyzdvihujeme Pavlu Ondruškovou  z Vysokého učení technické v Brně, která získala ocenění za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilující zájem dívek o studium technických oborů.



Poprvé tentokrát udělil svou cenu úspěšnému marketérovi také Magistrát hl. města Prahy.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže
Karolína Topolová, Mototechna Group, s.r.o.
za revitalizaci značky Mototechna a její využití pro vybudování
zcela nového segmentu
zánovních automobilů

Velká cena – Zlatý delfín
Grant McKenzie,
Plzeňský Prazdroj – marketingový ředitel
za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení
širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj

Zvláštní cena – Růžový delfín
Šárka Divácká, SORRY – PEČEME JINAK, s.r.o. – jednatelka
za netradiční obchodní a marketingový model
podporující emocionální rozhodování zákazníků

Zvláštní cena – Zelený delfín
Jan Slezák, Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži – ředitel NPÚ
za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury

Zvláštní cena prezidia ČMS
Radek Chládek,
Vývoj, oděvní družstvo v Třešti – předseda
za vytvoření nové marketingové koncepce a vhodnou marketingovou komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS
Jolana Jakoubková, Firemní školky, s.r.o. – výkonná ředitelka
za vhodné marketingové využití projektů posilujících mezigenerační komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS
Petr Paksi,
J.A.P., s.r.o. – obchodní ředitel
za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině                                   

Zvláštní cena prezidia ČMS
Stanislava Šremrová, LEO EXPRESS GLOBAL, a.s. – marketingová ředitelka                           
za kvalitní koncepci re-designu podpořenou využitím moderních technologií

Zvláštní cenu prezidia ČMS získala Jolana Jakoubková za projekt Firemní školky, Šárka Divácká ze Šárka Divácká, SORRY – PEČEME JINAK, nebo Stanislava Šremrová za redesign Leo Expess.

Malí delfíni 

Jiří Antoš, Mirakulum, s.r.o., – jednatel
za aktivní monitoring klíčových faktorů poptávky a jeho aktivní využití pro optimalizaci marketingového mixu

Jana Krčková
, Wormelen group, a.s. – marketingová ředitelka
za aktivní práci s marketingovými výzkumy, on-line daty a sociálními sítěmi

Pavla Ondrušková, Vysoké učení technické v Brně – online marketingová specialistka
za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilující zájem dívek o studium technických oborů

Hana Prokopová, Věznice Jiřice – vedoucí oddělení výkonu trestu pro objekt Otevřené věznice, tisková mluvčí za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy

Josef Sléha, SYMPEX GROUP, s.r.o. – jednatel
za dlouhodobou podporu kvalitních českých potravin  prostřednictvím soutěže Česká chuťovka

Diplom za nominaci

Josef Habart, OTAVA, výrobní družstvo – obchodní a marketingový ředitel
za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka

Stanislav Martinec, KOMA MODULAR, s.r.o. – jednatel, ředitel
za marketingovou kampaň vhodně posilující inovativní produkt

Karel Mayer, RESIDOMO, s.r.o. – Brand Manager
za rebrandigovou kampaň a zavedení nových služeb

Tomáš Milich, OVUS, podnik živočišné výroby, s.r.o. – jednatel
za úspěšné uvedení jedinečného produktu na trh

Petra Zajanová, Český porcelán, a.s. – vedoucí marketingu a propagace
za vytvoření nového produktu sběratelské porcelánové známky

 

Mimořádná cena Magistrátu hl. m. Prahy:

Zdeněk Pecháček, Minor, p.o. – ředitel
za rozsáhlý program doprovodných aktivit posilujících vztah k cílové skupině


Mladý delfín:

1. studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Nikola Jurasová, Soňa Šnircová  

2. studenti SPU Nitra Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová

Diplomy za účast v soutěži:

Univerzita Pardubice: Michaela Horváthová, Tomáš Nevima

Univerzita Tomáše Bati Zlín: Tereza Barošová, David Dvořáček, Nela Vaculčíková

Vysoká škola ekonomická Praha: Veronika Hercíková, Barbora Talknerová, Tereza Teislerová

Vysoká škola ekonomická Praha: Kateřina Andělová, Šárka Masárová, Alexandra Štefanisková


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: