Partnery MFF Karlovy Vary jsou opět ČEZ, RWE i Vodafone, přibyl Jameson

1. 7. 2011 | KuL
K osvědčeným partnerům letos přibyl Jameson, který bude irskou whisky podávat ve stanu před festivalovým palácem Thermal.

46. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, který začíná právě dnes a koná se až do 9. července 2011, má díky dlouhodobým smlouvám i nadále stálé partnery: generálním partnerem je opět Skupina ČEZ, hlavními RWE, Vodafone a město Karlovy Vary, podporu poskytuje i ministerstvo kultury.

Jednotliví partneři pojali účast na největším tuzemském filmovém festivalu po svém: ČEZ cílí na mladé návštěvníky svým ČEZ Energy Festem, rockovým koncertem s řadou skupin v čele s MIG21, Kryštofem a Monkey Business (2.7.).

Vodafone se zaměřil na mladé bloggery a vypsal soutěž o „dvorního twitteristu“ dění na festivalu. Po krátké době ji ale zrušil, protože čelil obviněním, že je soutěž zmanipulovaná. RWE opět sponzoruje akci Kino bez bariér, která bude prezentována módní přehlídkou vozíčkářek (6.7.).

Silná je i komunikace festivalu: zhruba 500 akreditovaných novinářů a desítky TV štábů z celého světa, každodenní zpravodajský pořad v partnerské ČT, dalšími hlavními mediálními partnery jsou i Radiožurnál, Právo (na festivalu vydává speciální Deník) a Novinky.cz.

Zdroj: www.strategie.e15.cz 
 

Štítky dokumentu: Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: