Marketing Festival 2021 proběhne online

19. 11. 2020 | Petr Michl
Nejvýznamnější česká oborová konference bude i v roce 2021 ve virtuální podobě. Díky tomu přitáhne řečníky, kterým se dosud do Prahy nechtělo. Například Roryho Sutherlanda.


Na pohled na Kongresové centrum v plné konferenčí parádě si budeme muset ještě nějakou dobu počkat. Zdroj: MArketing Festival

Konference jsou pandemií nového koronaviru silně postižené. Tento ročník Marketing Festivalu pořádaný na začátku září jako jeden z prvních dopředu oznamoval už na jaře 2020 přesun do online prostředí. Původním plánem bylo sejít se v roce 2021 naživo v termínu 23. dubna 2021. I to se v současné situace zdá jako velký risk, ne-li scifi. Z toho důvodu bude i příští Marketing festival online.

2 tisíce lidí usazených v pohodlných sedačkách Kongresového centra užívajících si vystoupení zahraničních hvězd marketingu se zdá jako něco z daleké minulosti. A zřejmě si to v nejbližší době nezopakujeme. Nejde přitom jenom o sázku na nejistotu s drahým pronájmem. Zakladatel Marketing Festivalu, Jindřich Fáborský, k tomu uvádí:

Zvažovali jsme přesun na konec roku 2021, ale narazili jsme u řečníků. Drtivá většina z nich nemá sebemenší chuť uvázat se k jakékoli cestě – proč taky, když najednou můžou konzultovat ty největší světové značky za astronomické sumy z pohodlí svého obýváku.  

A zdaleka nejde jen o speakery. Kdybychom tvrdohlavě tlačili offline podobu takto velké akce v roce 2021, přinášíme tím obrovskou nejistotu pro všechny – účastníky, dodavatele, partnery i náš tým. A myslím, že nejistoty teď máme všichni nejen v businessu víc než dost.“

Fáborský měl snazší rozhodování i díky pozitivní zpětné vazbě na zářijovou online konferenci. Na ní pouštěné prezentace neprobíhaly živě přes videohovor, ale byly předpřipravené a natočené „poctivě“ na několik kamer v místě bydliště řečníka. Navíc byly editované, takže nahuštěnost informací byla skutečně vysoká. Q&As s řečníky pak probíhaly živě přes videohovor. Ta samá pozitiva by měla převažovat i tentokrát. Jindřich Fáborský konkrétně prozradil:

„Na lineupu pracujeme a už teď víme, že díky novému formátu dokážeme přivést jména, která nám na pozvání do Prahy odpovídala vždy rezolutním Ne'. Mám velikou radost z toho, že příští rok přivítáme nesmírně ceněného řečníka, který nám léta unikal – Roryho Sutherlanda z Ogilvy! 

Dále se můžete těšit na marketingovou superstar Marka Ritsona s novou přednáškou a – doufejme – dvěma (!) celodenními workshopy, Dr. Helen EdwardsRicharda Shottona a minimálně pět dalších jmen, která jsme na Festivalu ještě nikdy neměli.“  

Festival by měl být doplněn i offline párty a naživo by měly také proběhnout některé workshopy, ty hlavní (se zahraničními odborníky) ale proběhnou také online.

Vstupenky:

  • Držitelé vstupenek na rok 2020 mají ročník 2021 automaticky přidělen se vším všudy – konferencí, párty i možností registrace na placené workshopy
  • Ostatní si budou moci vstupenky zakoupit na našem novém webu, který spustíme do několika týdnů. Vstupenky budou začínat na 3 990 Kč bez DPH. 

Ti, co mají vstupenku na rok 2020 a nechtějí se účastnit příštího ročníku, můžou zažádat o vrácení poměrné částky 3 495 Kč na info@marketingfestival.cz a to do 15. 1. 2021.

Tip redakce: 

Dave Trott při natáčení rozhovoru pro Marketing Festival ve svém domě v Londýně. Zdroj: Marketing Festival

„...Stejně vás nakonec vyhodí, i když budete dělat všechno, co se po vás chce..." řekl cynicky Dave Trott k marketérům, kteří se chybně drží při zemi a dělají jen to, co se po nich čeká. Kreativec by dle něj měl být vždy věrný svému portfoliu, to je jeho vizitka. To, že jste byli v předchozí agentuře hodní, nikoho nezajímá. Připomeňte se jeho přednášku z Marketing Festivalu 2020 v naší obsáhlé reportáži

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.