Marketing Festival proběhne na začátku léta. Poradí, jak se poprat s dopady pandemie

22. 4. 2020 | redakce / Marketing Festival
Ani zajištění online podoby konference nemusí být v dnešní době jednoduché. Marketing Festival staví remote produkční týmy v USA a Británii, které speakery natočí bez nutnosti riskovat kolaps celého natáčení kvůli nevpuštění do země a dalším rizikům.


Zdroj: Marketing Festival

Dnes 22. dubna měl začít sedmý ročník nejen českého marketingového svátku. Nicméně aktuální pandemie zasáhla i Česko a akce různých formátů se musely zrušit nebo přesunout. Organizační tým Marketing Festivalu hledal ve světle stávajících omezení formát, ve kterém celá akce může proběhnout. Nyní se situace postupně krystalizuje a ukazuje se, že tvůrci festivalu plánují vytěžit i za daných okolností maximum – a přidat ještě něco navíc. Za několik týdnů sedmý Marketing Festival přeci jen proběhne a bude o to nadupanější.

Po několika týdnech, kdy celá situace nejen v Česku, ale také ve světě začala nabírat na dramatičnosti, rozplývala se i představa toho, že by si právě řečníky mohli organizátoři natočit sami. „Poslední týdny byly pro nás, stejně jako pro každého těžké. Pečlivě jsme sledovali, jak se situace každým dnem vyvíjí a rozhodnutí, že se Marketing Festival neuskuteční v jeho tradiční, fyzické podobě, bylo velmi těžké, ale správné. Od té doby jsme intenzivně ladili formát, jak náš sedmý ročník Marketing Festivalu přece jen uskutečnit a už máme jasno,” říká zakladatel Marketing Festivalu, Jindřich Fáborský.

Místa, kde se řečníci letošního ročníku nacházejí, patří k těm nejpostiženějším na světě. Už nyní je tak jasné, že původní plán poslat za řečníky produkční tým není realizovatelný, a proto bylo nutné vymyslet náhradní řešení. „Ve spolupráci s FULLART studio nyní stavíme remote produkční týmy v USA a Británii, které speakery natočí bez nutnosti riskovat kolaps celého natáčení kvůli nevpuštění do země a dalších rizik,” říká Fáborský.


Jindřich Fáborský na Marketing Festivalu. Zdroj: Marketing Festival

„Natáčení by mohla proběhnout ke konci května, následovaná zhruba měsíční postprodukcí. Na začátku letních prázdnin bychom se tak mohli ponořit do studia a diskutovat s řečníky,” dodává Fáborský. Zároveň se změní obsah přednášektak, aby reflektoval současnou krizi a nabídl užitečné informace marketérům, kteří se s ní budou muset poprat.

Zveřejnění rozhovorů z dokumentu Making a Marketer

Dokument Making a Marketer byl od začátku koncipován tak, že jednotlivé rozhovory nebudou nikdy vydány, a spousta materiálu, tak zůstala na pomyslné podlaze střižny. „Ve světle současné situace jsme se rozhodli, že připravíme režisérský střih rozhovorů s našimi řečníky. Začínáme s Tomem Goodwinem, následovat bude Les Binet & Peter Field,” uzavírá Fáborský.

 

Další rozhovory budou postupně zveřejněnyna  YouTube kanálu Marketing Festivalu.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: