Marketing Festival prodal hodinu po spuštění prodeje více než polovinu vstupenek

22. 4. 2015 | redakce
Včera v 10.00 byl spuštěn nastránkách www.marketingfestival.cz na nový rončík Marketing Festivalu, který se odehraje na konci listopadu tohoto roku (26-28.11.). Za necelou hodinu po spuštění prodeje se organizátorům Marketing Festivalu podařilo prodat více než polovinu všech dostupných vstupenek.

Prvních 300 vstupenek za zvýhodněnou cenu 5 990 Kč se přitom vyprodalo za pouhých 5 minut.

O brněnskou marketingovou konferenci, na které vystoupí například autor knihy The Brand Gap Marty Neumeier, PPC expert Larry Kim či respektovaný analytik z londýnské centrály Googlu Daniel Waisberg, projevili zájem odborníci z Česka i ze zahraničí. „Téměř 20 procent objednávek pochází ze zemí mimo Česko a Slovensko. V tuto chvíli registrujeme řadu zájemců například z Velké Británie, Itálie či Řecka. Zároveň se připravujeme na vlnu zájmu od zákazníků ze Spojených států a dalších zemí mimo EU. Ti podle našich zkušeností nakupují vstupenky až v poslední cenové hladině, která je stanovena na 8 990 Kč,“ doplňuje Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu.


Marty Neumeier

Mezi nejčastější návštěvníky akce patří experti na SEO, PPC reklamu, webovou analytiku, poptávka přichází i z tradičních reklamních odvětví jako je brandbuilding a copywriting. "Podle aktuálních údajů nakupují vstupenky jak freelanceři, tak soukromé firmy a celosíťové agentury. Rekordním nákupem je v tuto chvíli objednávka 18 vstupenek od společnosti z IT oblasti," dodává Fáborský

Na Marketing Festivalu 2015 vystoupí 16 řečníků. Během čtyřdenní konference si budou moci návštěvníci vybrat nejen z klasických přednášek, ale také z 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Předprodej vstupenek probíhá oficiálních stránkách konference. Aktuální cena vstupenek je 6 990 Kč bez DPH. Cena zahrnuje neomezený vstup na všechny přednášky a afterparty, možnost registrace na čtvrteční workshopy, přístup do videoarchivu, catering a simultánní překlad přednášek. I lístků v této cenové hladině je v době vydání tohoto článku ovšem pouze 35. Proro raději s registrací neváhejte.

Program Marketing festivalu

Larry Kim
Jeho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketérů podle Forbesu. Blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. PPC guru par excellence a CEO společnosti WordStream má díky svému softwaru na správu Google AdWords kampaní exkluzivní přístup k obrovskému množství dat a nebojí se o nich mluvit.

Marty Neumeier
Málokdo může stejně jako Marty Neumeier říct, že stál u zrodu produktů Apple, Adobe System, Eastman Kodak nebo Hewlett-Packard. Původně grafik a reklamní textař naučil firmy přemýšlet o tom, jak propojit strategii a design – a za čtvrt století své praxe za to získal stovky cen. Autor světoznámé bible The Brand Gap se v Brně představí se zbrusu novým vystoupením, ve kterém odhalí i principy z chystané knihy The Brand Flip.

Daniel Waisberg
Ikona webové analytiky, která v tomto oboru patří mezi nejvzdělanější osoby na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si pro festival chystá velmi odbornou přednášku.

Aleyda Solis
Španělka, která patří k nejvýraznějším SEO konzultantům v Evropě. Aleyda Solis se specializuje na mezinárodní SEO, kromě aktivit na starém kontinentu se věnuje i Latinské Americe nebo USA. Pravidelně přispívá na blog MOZu a na konferencích ohromuje svými znalostmi a množstvím nasbíraných dat.

Bart Schutz
Chief Psychology Officer, který tvrdí, že A/B testování je svatý grál. Bart Schutz za svou kariéru provedl na 2 500 použitelných testů. Je expertem na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky a držitelem mnoha titulů za nejlepšího řečníka na konferencích v USA.

Jason Acidre
Jason Acidre je uznávaný SEO expert. Žije a pracuje na Filipínách, vlastní úspěšnou agenturu a většina jeho klientely pochází z USA. Na jeho blogu Kaiser The Sage lze nalézt mnoho technických článků, na Twitteru ho ostřížím zrakem sledují největší digitální hvězdy.

Cyrus Shepard
Zástupce amerického MOZu atmosféru Marketing Festivalu již jednou zažil. Ve své přednášce se tehdy věnoval změnám v algoritmu Google a budoucnosti vyhledávání obecně. Letos připraví zcela nový příspěvek, jehož náplň bude zveřejněna již brzy.

Bjoern Sjut
Když jsme se zeptali v MailChimpu, kdo dělá technicky nejzajímavější věci s jejich produkty, bez přemýšlení řekli – Bjoern a agentura Finc3. Bjoern Sjut přiveze do Brna praktickou přednášku pro všechny, které zajímá CRM řešení a zvýšení výkonu e-mailingu

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.