Marketingová agentura Dorland slaví 20. narozeniny

20. 4. 2011 | BrP
Agentura Dorland působí na českém trhu od roku 1991, jako jedna z prvních fullservisových agentur. Krom dlouholetého působení na českém trhu patří Dorland také mezi zakládající členy Asociace komunikačních agentur.

Agentura Dorland působí na českém trhu od roku 1991, jako jedna z prvních fullservisových agentur. Krom dlouholetého působení na českém trhu patří Dorland také mezi zakládající členy Asociace komunikačních agentur. Mezi největší současné klienty patrří v současné době CPI Hotels, Golf Resort Konopiště, Henkel, Herlitz, Miele, Ryba domácí, Tempus Libri, Ústecký kraj a další.

Dvacetileté jubileum oslaví agentura také účastí na realizaci prestižních projektů, např. sportovních akcí, jako jsou Int Veteran Rallye, All Stars Sports Golf či další golfové turnaje. K unikátním projektům, které agentura realizuje u příležitosti svého 20-tého výročí, bude patřit květnový UNIQUE UNIQUE pop-up butique, v němž se propojí svět módy návrhářky Šárky Šiškové s designem a profesionálními službami exkluzivních partnerů, jako je EXX, Hästens, Lexus, Miele, Česká spořitelna, Kempinski Hybernská Prague atd. Součástí oslav bude rovněž podíl na vybraných charitativních projektech.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.