McDonald's rozvážel v Polsku kromě hamburgerů také sníh

12. 1. 2021 | Kristýna Vozková
Obyvatelé polského Štětína nemuseli loni o bílých Vánocích jen snít. Ve městě, kde sněží v průměru jen 6 dní v roce, přidal McDonald's k rozvážkám jídla i chumelenici z dronů.

 

Je libo objednat trochu sněhu? Někde totiž nepadá ani po novém roce, natož na Vánoce. Obyvatelé polského Štětína si sněhovou nadílku užívají v průměru pouze 6 dní v roce, což je nejméně z celého Polska. Společnost McDonald's tak v rámci své opakující se kampaně s názvem Lepsza Strona Zimy (Lepší strana zimy) zákazníkům dovážela ve svých ikonických pytlících nejen hamburgery, ale také nějaký ten sníh.  

Každý, kdo si ve Štětíně mezi 28. a 29. listopadem objednal Burger Drwala neboli The Lumberjack Burger, se mohl těšit na pár minut soukromého sněžení u okna, na dvoře nebo na balkoně. Obstaral jej dron, na kterém byl zavěšený pytel s technickým sněhem. Tuto nadílku ocenily nejen malé děti, pro mnohé obyvatele města se jednalo o první sněžení za hodně dlouhou dobu. 

O unikátní vánoční dárek se postarala varšavská pobočka agentury DDB, o produkci pak studio Papaya FIlms a o postprodukci RIOdePost. V rámci kampaně vznikly také spoty, na které se můžete podívat níže.

Sklouzni se až ke dveřím

V loňském roce připravila agentura DDB Varšava společně s Papaya Films v rámci kampaně Lepší strana zimy unikátní zimní zábavu pro obyvatele Gdaňsku. Ke konci listopadu vyrostla na tržišti Sienna Market obří skluzavka s názvem Ledová hora vedoucí takřka ke dveřím tamější provozovny McDonald's. Propagace se vztahovala rovněž k hamburgeru Drwal a přilákala během posledního listopadového víkendu téměř dva a půl tisíce lidí.

Zdroje: adeevee.com, wirtualnemedia.pl

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: