Mediaguru: Pád Sazky připravil média o top inzerenta

18. 3. 2011 | ITO
Server Mediaguru upozornil na souvislost mezi pádem společnosti Sazka a možným poklesem inzertního výkonu předních českých médií. Sazka - v loňském roce jeden z top inzerentů - totiž letos výrazně omezila své propagační výdaje.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Server Mediaguru upozornil na souvislost mezi pádem společnosti Sazka a možným poklesem inzertního výkonu předních českých médií. Sazka - v loňském roce jeden z top inzerentů - totiž letos výrazně omezila své propagační výdaje.

Monitorovací služba Admosphere uvádí, že v roce 2010 překonaly investice Sazky do reklamy hranici 400 milionů korun. Přitom za první dva letošní měsíce utratila Sazka pouze 12 milionů. Omezení se týká všech mediatypů včetně televize, resp. kromě televize Sazka letos nikde jinde neinzerovala. Propagaci v televizi navíc zajišťují pouze reklamy na jackpot sportky.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.