Mladý papež trolluje s pomocí umělé inteligence lidi na Twitteru

3. 3. 2017 | Petr Michl
Začnete se trochu chvástat na Twitteru a za chvíli vás usadí papež citací z bible. Ne, to není noční můra absolventa kněžského semináře, ale kampaň Canal+ na seriál Mladý papež.



Seriál Mladý papež nevykresluje jeho svatost v té největší zbožnosti. Papež Pius XIII.  v podání Judea Lawa intrikuje, kouří a nyní dokonce i trolluje lidi na Twitteru.

V rámci propagace odvážné televizní série spustila francouzská televizní stanice Canal+ kampaň „AiMEN”. V jejím rámci na sebe papež upoutává pozornost břitkými komentáři k tweetům co největšího množství hříšníků. 

Z pomocí umělé inteligence systému IBM Watson komentuje tweety týkající se například fotbalových zápasů nebo televizních debat. Všude tam, kde se konverzace vyostří, dokáže přispěchat obvykle s citací z bible, která skvěle padne a někdy je dokonce vtipná.

Když například jeden z uživatelů napsal:

„Čerstvě doručená pizza. Čas hodovat. #pizza #yummy“

Odpovědí mu byla citace Lukášova evangelia od papeže:

„Když pořádáš hostinu, pozvi i chudé, slepé, postižené, slabé na duchu a slepé. Lukáš 14:13 #TheYoungPope #AiMEN #canal“



„Mladý papež je zobrazován jako jiný a moderní druh papeže, takže dát mu online nástroj, který mu pomůže ke kontaktu s publikem v reálném čase a v kontextuální rovině se zdálo jen příhodné,“ prozradil AdFreak Arnaud Assouline, creative director agentury BETC Paris, která za kampaní stojí. Celou řadu břitkých papežských tweetů nabízí následující case study video. 


Nejlepší na použité technologii je to, že údernost papežových výpadů se s pomocí umělé inteligence zlepšovala. A to díky obecné analýze jazyka, algoritmů pro automatické strojové učení a sémantické analýze tonality použitých slov pro určení emočního kontextu konverzace.

#AiMEN takto vytvořila na 1 milionů odpovědí v sociálních médiích a dosáhla ke 4 milionům lidem. Celá kampaň je navíc důkazem, že Starý a Nový zákon jsou nadále relevantním textem, který se dá využít v mnoha životních situacích.

Přijde vám to chvástavé? V rámci případové studie si na sebe sami tvůrci připravili tweet, který je usazuje do latě. 


Zdroje: MakeMePulse, AdFreak

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.