Motorola sází na WOM, první sérii tabletu Xoom dala k testování celebritám

1. 2. 2011 | ITO
Jeden z nejnadějnějších iPad killerů, tablet společnosti Motorola s označením Xoom, je podle prohlášení výrobce již jen několik krůčků od vstupu na trh. Marketingoví odborníci Motoroly však vidí zásadní problém v malém povědomí o existenci tohoto produktu.

Motorola Xoom, zdroj: www.motorola.com

Jeden z nejnadějnějších iPad killerů, tablet společnosti Motorola s označením Xoom, je podle prohlášení výrobce již jen několik krůčků od vstupu na trh. Marketingoví odborníci Motoroly však vidí zásadní problém v malém povědomí o existenci tohoto produktu. Tento drobný nedostatek má eliminovat jednoduchý krok. Několik tabletů putovalo k celebritám, které budou mít největší komuniknační potenciál. Na sociálních sítích se již začínají objevovat první pochvalné výkřiky na adresu zařízení.

Jak však upozorňuje server Mashable, z několika málo krůčků se může jednoduše stát několik kilometrů. Motorola stále tají (a pravděpodobně neustále odkládá) definitivní termín nasazení do prodeje. Zařízení bylo sice vystaveno již na veletrhu CES, ale ještě ve své nehotové formě. Analytici se tedy shodují na tom, že Motorola by zahájení prodeje měla stihnout v první polovině roku - nejlépe do dubna, kdy se na trh pravděpodobně chystá druhá generace tabletu iPad.

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: