Mountfield tvoří více reklamy než Telefonica O2

6. 4. 2011 | Agency Focus
Z výsledků monitoringu investic v reklamě, kterou provedla společnost Admosphere, vychází jako nejlepší společnost Mountfield, která do své propagace v médiích investovala 129 milionů korun.

Z výsledků monitoringu investic v reklamě, kterou provedla společnost Admosphere, vychází jako nejlepší společnost Mountfield, která do své propagace v médiích investovala 129 milionů korun. Do reklamy dal Mountfield takřka dvakrát tolik co telekomunikační operátor O2. Mountfield dokázal velmi dobře využít prostor v médiích z pohledu svých zákazníků, kteří právě v období února a března zvažují nákup nové techniky a připravují se na přicházející jarní měsíce.

K ostatním zančkám, které investovali do reklamy nejvíce patří telekomunikační operátoři T-Mobile a Vodafone, bankovní ústavy ČSOB a KB a také výrobci automobilů Hyundai a Škoda. Při rozdělení reklamy do produktových kategorií se zvedl objem ve většině případů, nižší byl pouze u automobilů, vitamínů a minerálů a čistících prostředků.

Zdroj: Mediář.cz

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.