Na trh přichází Bembo. Má být Heurekou pro dětské zboží

20. 11. 2019 | redakce
Specializované srovnávače cen a vyhledávače zboží jsou čím dál populárnější. Po Glami, Favi nebo Biano přichází i Bembo. Jeho cílem je usnadnit nákup rodičům.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1

V půlce listopadu byl spuštěn první český vyhledávač dětského zboží – Bembo, který si klade za cílzjednodušit online nakupování tuzemským rodičům. S růstem specializovaných vyhledávačů, jako jsou Glami, Favi nebo Biano, se na našem trhu objevuje další společnost podobného střihu.

Není náhodou, že si Bembo vybralo právě sortiment produktů pro nejmenší. Roční obrat dětského zboží u nás patří k nejrychleji rostoucím a ve 135miliardové e-commerce tvoří asi 5 % z celkového objemu. Pro největší české vyhledávače a srovnávače, jako jsou Heureka.cz a Zboží.cz, je ale dětský sortiment jen malým procentem příjmu. Dle zakladatelů Bemba mu proto věnují pozornost spíše jen okrajově a specializovaný zbožový vyhledávač, který by šel vstříc rodičům, tady chybí.

Project Director Jakub Langr říká:

Česká e-commerce je roztříštěná mezi srovnávače, vyhledávače kuponů a letáků, cashback systémy, soutěžní portály a affiliate weby různého rozsahu. V tuzemském prostředí se jim sice skvěle daří, ale pro zákazníka mají většinou jen mizivou přidanou hodnotu. Rozhodli jsme se výhody všech těchto portálů dát pod jednu střechu a specializovat se na cílovou skupinu rodičů s dětmi do 15 let, kterou u nás všichni opomíjí.

Bembo zatím běží v pilotním provozu, ale už v tuto chvíli lze přes web vyhledat kolem čtyř set tisíc produktů z více než stovky e-shopů. Počty partnerských e-shopů i produktů navíc každým dnem rostou. Přes deset tisíc registrovaných uživatelů portálu má možnost produkty ohodnotit a recenzovat. Uživatelských recenzí je na novém vyhledávači po prvních pár dnech již několik set. Tým vyhledávače má ale podle všeho ty největší plány teprve před sebou.


Homepage Bembo

Aktuálně nám na Bembo běží soutěže, sbíráme pro rodiče všechny možné slevové kupony, ale třeba takový cashback teprve připravujeme. V další vlně chystáme nákupní poradce a spoustu obsahu, který rodičům pomůže s výběrem toho nejlepšího pro jejich ratolesti. Do budoucna se chceme věnovat také nezávislým testům a recenzím výrobků pro děti. Často nám píšou nápady přímo nadšené maminky, máme od nich vynikající zpětnou vazbu“ upřesňuje Radim Baštan, který pro Bembo zajišťuje PR.

Většina hlavních funkcí vyhledávače Bembo má být uvedena již do konce tohoto roku. Mnoho nových funkcí se ale chystá teprve na rok následující.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: