Nechce se vám vylézt z pod peřiny? Hotelový řetězec Jurys Inn vám nabízí, abyste si ji vzali s sebou

3. 5. 2016 | Petr Michl
Také se nedokážete vykopat z postele? Víme, jak si můžete vzít pohodlí „pelechu" s sebou i na cesty.



Vstát z postele není vůbec jednoduché. Obzvláště, když ležíte na kvalitní matraci a jste zachumlaní do teplé a měkoučké peřiny. Přesně takové přespání prý nabízí britská síť hotelů Jurys Inn. Na tuto skutečnost se snaží upozornit originálním PR stuntem: vytvořila oblečení z peřin.

Dle průzkumu Jurys Inn na vzorku 2500 Britů má 56 % lidí problémy se samotným vstáním z postele. Mezi tři nejčastější patří nedostatek spánku (42 %), teplota vně vyhřáté peřiny (40 %) a strach z pracovního dne (31 %). 28 % respondentů navíc tvrdilo, že za problémy se vstáváním může samotné pohodlí postele. Marketéři hotelu se proto zamysleli nad tím, jak byste si mohli vzít pohodlí „pelechu" s sebou. Odpovědí je takzvaný Suvet, název vycházející z „Duvet Suit" — peřinového obleku.

Síť Jurys Inn představila s pomocí agentury Citizen Relations a designerky Wendy Bensteadové dvě varianty obleků, z nichž se nebudete chtít vysoukat. Jde de facto o polstrované přikrývky přetvořené v kabát a kalhoty. Z hlediska vzhledu a udržitelnosti čistoskvoucí bílé barvy jde mít jistě k této inovaci určité výhrady. Ta pravá přitažlivost se ale projeví v okamžiku, kdy se k vám v autobuse přitulí cestující, zavře oči a spočine vám na rameni. Vy přitom můžete mít výhody lákavé peřiny u sebe celý den.

Suvet může posloužit 43 % Britů, kteří si občas zdřímnou ve veřejné dopravě. 24 % respondentů se v průzkumu dokonce přiznalo, že občas na ně přijde spánek i během pracovní doby. Ti si v peřinovém obleku mohou opřít krk do vyztužených límců, jež fungují zároveň jako náhrada polštářů, a nic nebrání tomu, aby se cítili skoro jako doma v posteli.

Pravý účel tohoto vynálezu je ale samozřejmě jiný. Jsme hrdí na to, že poskytujeme našim hostům skvělý nocleh s přikrývkami vyvolávajícími sny. Proto jsme si mysleli, že by toto mohl být zábavný způsob, jak dát zákazníkům šanci vzít si pohodlí našich postelí doslova, kamkoliv půjdou," uvedla marketingová ředitelka Jurys Inn Suzanne Cannon a dodala: "Pokud lidé projeví o tento prototyp dostatek zájmu, určitě zvážíme výrobu limitované produkce. Kdo by totiž nechtěl prožít den válení v peřinách každý den?"

My rozhodně ano. A celý koncept by šel jistě ozvláštnit i s doplňkovou řadou povlečení.

Zdroje: Adweek, Metro

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: