Na Snapchatu zhlédnou uživatelé denně již 10 miliard videí

3. 5. 2016 | Petr Michl
Zavedení funkce Stories s příspěvky dostupnými po 24 hodin se Snapchatu vyplácí. Uživatelé se dívají čím dál více na videa.

Přijde vám stále Snapchat jako zbytečná zábava pro mladé? Údaj o počtu denně zhlédnutých videí vás vyvede z omylu. Společnost prozradila portálu Bloomberg, že její uživatelé denně zhlédnou 10 miliard videí.

Pro marketéry není vzestup této mnohem obtížněji obsloužitelné platformy nikterak příjemný. Takto vysoká čísla je však velmi těžké ignorovat. Zveřejněný údaj navyšuje počet denně zhlédnutých videí o 2 miliardy oproti stavu před dvěma měsíci. Za tento vzestup může ve velké míře uvedení takzvané funkce Stories, de facto feedu, na němž příspěvky nemizí maximálně do 10 vteřin, ale jsou viditelné po 24 hodin.

A nelze také podcenit ani pokročilé funkce rozeznání natočené tváře a možnosti jejího vylepšení o řadu filtrů, video níže ukazuje použití tzv. Lenses.

V rámci Stories mohou videa oslovit mnohem širší publikum. Je si ale potřeba připomenout také to, že video je u Snapchatu započítáno pokaždé, když uživatel začne sledovat Snap. Nemusí tedy ani těch několik vteřin dokoukat. Přesto je 10 miliard číslo budící respekt.  

Zdroj: Bloomberg

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: