Nejlepší letní aktivace? Skluzavka, co nanese na děti opalovací krém

12. 9. 2016 | Petr Michl
Nivea vymyslela způsob, jakým nanést na děti opalovací krém doslova coby skluz.

 

Děti už začaly chodit do školy, ale letní teploty stále trvají. Proto není vůbec od věci připomenout si jednu z nejlepších letošních aktivací, která je s letním počasím spojená.

Dovolená a pláž je pro většinu lidí symbolem odpočinku. Neplatí to ale, když vás přitom čeká nelehký úkol: donutit vaše děti, aby se namazaly či alespoň nechaly namazat opalovacím krémem. Nivea vymyslela způsob, jakým to jde doslova coby skluz.

Tím je nafukovací skluzavka, která namaže toho, kdo po ní jede, doslova od hlavy k patě. Tento způsob byl vyzkoušený na pláži v Kapském městě. Jihoafrická republika zaujímá ve smutné statistice výskytu rakoviny kůže na počet obyvatel jednu z předních pozic. Reklamní agentura FCB Cape Town proto vymyslela prostředek, který se o dostatečnou ochranu postará rychle a efektivně.

Každá skluzavka potřebuje mazivo", aby se v ní lidé neodřeli a dobře jim to jelo. V tomto případě byla voda namíchána s velkým množstvím opalovacího krému Nivea s faktorem 50+. Děti se tak v průběhu jízdy namazaly bez toho, aby stihly klást odpor. A to navíc ve velkých počtech, za hodinu klouzání jich prý bylo 100. Pro jistotu uvádíme také to, že dostaly k dispozici i plavecké brýle, aby se jim krém nedostal do očí.

Způsoby, jak namazat děti opalovacím krémem na pláži, se staly pro Niveu páteří jejích propagačních aktivit. Panenky, co bez nanesení krému s ochranným faktorem zrudnou,  získaly dokonce Grand Prix z Cannes Lions.

Nivea ale šlápla i vedle, když sestrojila robotického racka, který má na děti opalovací krém defekovat z výšky.

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: