Nejlepší valentýnská kampaň: Moderní Amor má čtyři vrtule

16. 2. 2015 | Petr Michl
Zamilovaný dron Cupidrone rozdával růže a lásku v ulicích Verony.



Valentýn
. Ať už ho berete jako svátek zamilovaných, nebo jako svátek výrobců pohlednic a přáníček, museli jste se s ním o víkendu nějak popasovat. Nikdo nezastírá, že se ze svatého Valentýna stala tak trochu komerční bublina. Často dokonce umožní doprodat s pořádnou přirážkou to, co neodešlo z regálů po lednových povánočních výprodejích. Někdy je to ale příležitost také pro pořádně kreativní marketing.

Tu nejroztomilejší a neromantičtější kampaň dle nás letos předvedla květinářská značka Flower Council of Holland. Ta se rozhodla vyslat jako okřídleného posla lásky nikoli Amora (anglicky Cupid - pozn. red.), ale takzvaný Cupidrone. Na červeno přebarvený dron létal nad italskou Veronou, městem, v kterém v literárním světě Williama Shakespeara vzplála láska mezi Romeem a Julií. Když zahlédl zamilovanou dvojici, upustil před ni růži. Pak už bylo jen na muži, aby nebyl hloupý a předal ji své polovičce jako důkaz lásky.

S pozadím renesanční Verony a vhodně zvolenou hudbou to vše působí velice pozitivně a romanticky. Navíc nechybí ani branding, na konci videa jsou diváci nasměrováni na britskou stránku funnyhowflowersdothat.co.uk, kde mohou objednat květiny své milé.




Podobně prostý a účinný marketing předvedl  Flower Council of Holland i loni, kdy rozvěsil po Paříži tyto papírové krabice s nápisem: "V případě lásky na první pohled, rozbijte sklo.

 

Pokud nemáte dost zamilovaných kampaní, podívejte se, co předvedly značky loni v článku Když se značky zamilují aneb Marketing na Valentýna.

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.