Nestlé uvádí reklamu určenou výhradně pro psy

5. 10. 2011 | BoB
Společnost Nestlé představí tento týden na rakouské televizi reklamu uhrčenou přímo pro psí mazlíčky. Jsou zde využity tóny o vysoké frekvenci, které mají přiákat psy k obrazovce.

Švýcarská společnost Nestlé spustí na televizních obrazovkách reklamu určenou neobvyklé cílové skupině. Nový reklamní spot pro značku Beneful je určen přímo pro psy. Využívá k tomu tóny o vysoké frekvenci, které jsou pro lidské ucho nepatrné. Psi je však uslyší. Mají je přilákat k obrazovce a získat tak jejich pozornost.


Reklamní znělka, na kterou společnost upozornila na svých webových stránkách, trvá dvacet tři vteřin. Používá zvuky, které se podobají například hvízdnutí nebo psí píšťalce. Měly by prý vzbudit myšlenky na hru.


Reklama na psí krmivo značky Beneful by se měla objevit už tento týden v rakouské televizi.


Firma Nestlé je jedním z největších výrobců krmiva pro domácí mazlíčky na světě. Jejím největším konkurentem je například společnost Mars.

 

Zdroj:www.adweek.com, www.newsfeed.time.com
 

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.