Nezisková organizace Elpida si říká o pomoc díky unikátní personalizované kampani

29. 4. 2020 | redakce
Elpida potřebuje navýšit kapacity krizové linky pro seniory, tzv. Linky seniorů. Již se jí to podařilo trojnásobně díky výjimečné dobročinné kampani, která vybízí k darům pomocí SMS a MMS s odkazem vedoucí na personalizované video se jménem adresáta.

Nezisková organizace Elpida, která dlouhodobě pomáhá seniorům, v době koronavirové epidemie trojnásobně navýšila kapacity krizové linky pro seniory, tzv. Linky seniorů.  Pracovníci na lince seniorům zdarma poskytují profesionální pomoc a podporu v jakékoliv krizové situaci, nebo jim ve spolupráci se skauty zajišťují nákup či vyzvednutí léků. Kapacita linky je ale omezená a mnoho volajících se nedovolá. Proto se několik firem v čele s O2 Media, Motionlab a Motionhouse rozhodlo vytvořit unikátní personalizovanou video kampaň s cílem vybrat více finančních prostředků pro rozšíření Linky seniorů o další pracovníky.

Kampaň je cílená na mladší, ekonomicky aktivní obyvatele. Ti do svých mobilů dostávají MMS s odkazem na personalizované video.

 

Rozesílku zajišťuje O2 Media, o kreativu se postaral Motionhouse a o její personalizaci platforma Motionlab. Všechny subjekty financovaly celou kampaň z vlastních prostředků. 

Centrum Elpida dlouhodobě podporuje Nadace O2, která mu zdarma poskytuje technologie pro provoz Linky seniorů. O2 Media se v nouzové době rozhodlo tuto pomoc ještě rozšířit. „Jedná se o vůbec první kampaň, při které rozesíláme personalizovaná videa. Technologické řešení kampaně je velmi pokročilé, a to nejen na české poměry,“ říká o kampani Zuzana Marková z O2 Media, které v rámci kampaně oslovilo celkem 60 000 zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem. 

Ve videu se objevuje hned několik personalizovaných prvků, a to jak v textu, tak v hlasovém oslovení. Podle cílového diváka se mění pohlaví hlavní postavy, bydliště nebo třeba zájmy. „Oslovení je tak více osobní, protože v každé MMS najde divák video, kde právě on hraje hlavní roli,“ vysvětluje Radek Pšurný, jeden ze zakladatelů Motionlab. Pro ukázku další varianty personalizovaného videa odlišné od té výše klikněte zde.

Kampaň má již nyní nezanedbatelné výsledky. „Díky kampani se nám dopařilo vybrat prostředky, díky kterým odbavíme denně o desítky hovorů se seniory více,“ uvádí Jiří Hrabě, ředitel centra Elpida.

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.