Nezisková organizace představila pomocí Instagram Stories 7 obdivuhodných žen

28. 11. 2017 | Milada Zemanová
U Instagram Stories jsme zvyklí, že jsou často jen zachycením pěny dní našich konzumních životů. V nové kampani však nahlédnete do života chudých a nemocných lidí, kteří se přesto nevzdávají. A právě proto si zaslouží, aby se o jejich příbězích vědělo.

Lidé často tráví hodiny času tím, že pasivně sledují Instagram Stories. Mezi tato videa často patří květiny na jaře, padající listí na podzim, vášnivé reakce na zvířátka a mnohé další, které uživatelům nepřináší žádnou přidanou hodnotu. Často právě prvek příběhu v Instagram Stories zcela chybí a spíše se jedná o střípky životů, které se nám snaží něco prodávat, ať už se jedná o životní styl, rodičovskou filozofii nebo jen boty.

Nezisková organizace CARE France ve spolupráci s reklamní agenturou BBDO Paris využila Instagram Stories, aby představila příběhy 7 žen. Každá z nich žije v jiné zemi, ale spojuje je jedna věc – snaží se ze světa udělat lepší místo.

Celá kampaň nese název Příběhy z druhé strany světa a zachycuje zmíněných 7 žen během sedmi dní. Jejich příběhy jsou plné hashtagů se slovy jako: konec dne, vyčerpaná, nikdy se nezdávej, rodinná snídaně, zpátky do školy, a další. Tyto příspěvky se mohou zdát fádní, nicméně průvodní video vám dá na celou situaci zcela jiný náhled.

„Ženy jsou prvními oběťmi chudoby a nerovnosti na celém světě. Chtěli jsme oslavit všechny, které projevují neuvěřitelnou odvahu zlepšit svůj život i své rodiny," uvedl Philippe Lévêque, ředitel CARE France.

Mezi videi jsou například ženy z Ekvádoru, Řecka, Madagaskaru, Maroka i Thajska. A za každou z nich najdete velmi silný příběh. Ačkoliv jsou všechna videa plná hastagů, smilíků, filtrů, které se objevují v klasických Instagram Stories, sdílený příběh má však zcela jinou hodnotu.

Například příběh Minaty, která na pobřeží Pobřeží slonoviny prodává pytlíky s vodou. Díky Instagram Stories zjistíte, jak vypadá život jí a její rodiny, jak dlouho musí chodit do práce, kolik si vůbec vydělá, a jaká je atmosféra na tržišti.

Další silný příběh je věnovaný Marii, matce 7leté holčičky z Ekvádoru. Maria je farmářka, která se musí vypořádávat s klimatickými změnami, vstává se svou dcerkou brzy ráno, aby společně pracovaly a následně ji vypravuje do školy.

Mahmoubeh před rokem uprchla z Afgánistánu do Řecka. Ačkoliv se sama snaží získat azyl, neúnavně pomáhá dalším imigrantům, aby mohli mít lepší život.

Mezi dalšími Instagram Stories najdete Jeanne-Olivii, která uklízí ulice na Madagaskaru, Nadiu, marockou učitelku ve školce, která vzdělává děti z chudých rodin, Christinu, matku pěti dětí, i když jí je teprve 26 let. A poslední příběh je věnován Mi Aye Myint, thajské matce, která je HIV pozitivní.

Na zbylá videa se podívejte níže.

Christina, matka z Rumunska

Nadia, učitelka z Maroka

Mi Aye Myint, matka trpící HIV

Jeanne-Olivie, která uklízí nejšpinavější ulice na Madagaskaru

Všechna uvedená videa nespojují jen osudy silných žen, ale i právě nezisková organizace CARE France, která jim a lidem v podobných životních situacích pomáhá. S mottem: „Každý máme svůj příběh, který chceme sdílet, ale některé stojí za podporu,” se snaží vyzvat veřejnost k finanční podpoře, aby i nadále mohla pomáhat tam, kde je to zapotřebí a bojovat za práva žen.

Valerie Accary, prezidentka BBDO Paris k celé kampani uvedla: „Jsou to ženy, které jsou stejné jako my v mnoha ohledech: jejich duch, ty malé denní momenty, jako jsou jídlo a něžné chvíle se svými dětmi, ale žijí v úplně jiné realitě, ve velmi nejistých podmínkách.”

Tuto kampaň najdete na Instagramu pod názvem @care_france a celkově ji podpořilo přes 70 francouzských celebrit. Ty poskytly své Instagramové profily, aby se na nich mohla sdílet videa od CARE France.

Pokud vás příběhy jednotlivých žen oslovily a chcete podpořit aktivity organizace CARE, navštivte jejich web.

Zdroje: Adweek , AdAge , CARE France

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.