Novinky na Instagramu: Odpovídejte na Stories GIFy a zjistěte, koho se vám už nevyplatí sledovat

11. 2. 2020 | Kristýna Vozková
Instagram se začíná řídit heslem „kvalita nad kvantitu” a přichází s novinkami, které mají uživatelům umožnit získat větší přehled nad svými sledujícími. Také nově umožňuje odpovídat na Stories oblíbenými GIFy.



Instagram přichází s dalšími novinkami, které potěší mimo jiné milovníky GIFů. Nově budou totiž uživatelé moci pomocí pohyblivých obrázku odpovídat i na Stories. Stačí jen v textovém poli pro odpověď zvolit možnost „GIF” a vybrat ten nejvhodnější podle klíčových slov. Na svém Twitteru informaci zveřejnil Matt Navarra a s ohledem na oblíbenost jak Stories tak formátu GIF můžeme předpokládat, že novinku ocení většina uživatelů Instagramu.

 

Mějte větší přehled

Druhá novinka uživatelům poskytne větší přehled nad účty, které sledují. Přidává totiž seznamy účtů, které jsou ve vašem feedu nejvíce zobrazovány pod názvem Most Shown in Feed” a i těch, se kterými interagujete nejméně, Least Interacted With”.

Instagram vám tak dává větší kontrolu nad vlastním feedem a doporučí, koho se vám už nevyplatí sledovat. Platforma tímto krokem reaguje na průzkum, podle kterého uživatele na Instagramu už neláká známé follow4follow”, ale začínají si více rozmýšlet, komu umožní ke svému profilu přístup bez ohledu na to, kolik sledujících budou mít. O této novince informovala na svém twitterovém účtu už loni v říjnu Jane Manchun Wongová



Zdroj: Jane Manchun Wong / Twitter

V jejím příspěvku se však objevily také „Kategorie”, na které je možné sledované účty rozdělit za účelem zvýšení přehlednosti.  Ty se však v ostrém režimu zatím neobjevily, je možné, že s nimi platforma přijde v průběhu roku.

Novinky ale nabízejí také široké využití pro byznys a marketing. Umožní snáze určit fanoušky, kteří o stránku nejeví zájem nebo vyzdvihnout takový obsah, který by je mohl nejvíce zaujmout.

Zdroje: socialmediatoday.com, twitter.com

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.