Originální outdoorovou reklamu skoro nikdo neuvidí. A právě to je její přednost

30. 4. 2020 | Milada Zemanová
Lidé se kvůli koronavirové pandemii téměř nepohybují venku, a tak neuvidí venkovní kampaně. Chipsy Emily tuto skutečnost využily ve vtipných vizuálech a získávají si fanoušky svou upřímností.

Outdoorová reklama je skvělý způsob, jak upoutat pozornost veřejnosti. Vaše billboardy vidí lidé, kteří jdou do práce, vidí je na zastávkách při čekání na svůj spoj. Vaše sdělení je může oslovit na každém jejich kroku. Jenže co když si zakoupíte reklamní prostor a mezitím vypukne pandemie a najednou lidé nechodí ven a vaše vizuály neuvidí?

Přesně takto by se dal popsat případ zeleninových a ovocných chipsů značky Emily. Ta se rozhodla nalákat nové zákazníky v londýnských ulicích, aby ochutnali její pochoutky s přichutí batátů s mořskou solí. Značka se však nenechala odradit a vizuály pojala skutečně originálně. Přesvědčte se, jak se jí to povedlo, nad každým vizuálem přidáváme překlad jeho copy.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: