PayPal míří do milionů kamenných prodejen, třást se může i Visa a MasterCard

23. 8. 2012 | jag
Poskytovatelé platebních metod potřebují hlavně zákazníky. PayPal jich díky jedné smlouvě získal miliony.

Hotově, kartou, nebo PayPal? Podobná otázka už není z říše fantazie a překvapovat může stále více zákazníků v kamenných obchodech, prozatím ve Spojených státech. PayPalu se totiž podařil husarský kousek a fakticky ze dne na den se vyhoupl na špici mezi internetovými poskytovateli elektronických platebních prostředků, pokud jde o postupnou expanzi do světa kamenných prodejen.

Umožnilo mu to strategické partnerství s Discover Network. Společnost vpustí PayPal do svých terminálů na více než 7 milionech platebních místech. K tomu je třeba přičíst současných šestnáct význačných partnerů, s nimiž se PayPalu podařilo uzavřít dohody o bezhotovostních transakcích v jejich prodejnách. Celkem jde o další tři tisíce obchodů, například včetně populárních hobbymarketů Home Depot.


Podívejte se, jak má PayPal fungovat v kamenných provozovnách.

To už je pořádná porce, která v očích expertů a analytiků předčí i mediální bombu ze začátku srpna, kdy provozovatel mobilních plateb Square oznámil obdobnou spolupráci se Starbucks. Přitom i uživatelé PayPalu si budou moci vybrat, jestli zaplatí speciální kartou, nebo mobilním telefonem.

V tomto lítém souboji se kromě dílčího vítězství mezi oběma rivaly rozhoduje také o budoucnosti plateb v kamenných obchodech jako takové. Vždyť PayPal s Discover už nyní dosáhnou nejen na miliony zákazníků, ale i na miliony obchodních míst. Znepokojit by to mělo i obří hráče, jako jsou Visa a MasterCard. Pokud PayPal uspěje, určitě se ve svém offline boji nespokojí jen s americkým kontinentem.

Soupeřem bude jistě zdatným. Už teď je jasné, že do terminálů bude stačit zadat telefonní číslo a PIN. Zákazník vůbec nebude potřebovat peněženku. Nebo si jen přijde vyzvednout zboží, které si předem vybral na internetu. A jak PayPal avizoval již před několika měsíci, na mobilu si budou moci zákazníci předem zjistit dostupnost zboží v prodejně.
 

Zdroje: www.paypal.com, www.allthingsd.com

Štítky dokumentu: Podpora prodeje YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.