Pepsi Max děsí Londýňany na autobusové zastávce svým CLV panelem

24. 3. 2014 | Petr Michl
Představte si, že sedíte na zastávce a najednou na vás zleva padá meteorit nebo běží tygr – i tyto situace vytvořila Pepsi s pomocí augmentované reality a chytrého CLV panelu.

Pepsi Max se nebojí vystřelit si z lidí. Perfektně naplánované, realizované a natočené vtípky už přinesly značce desítky milionů zhlédnutí videí a mediálního prostoru zdarma. Nový trik si připravila pro londýnské ulice, konkrétně na průhledný CLV panel na boku autobusové zastávky na Oxford Street. K spuštění své nové kampaně „Unbelievable" přidala Pepsi k všedním okamžikům z ulice i neuvěřitelné výjevy v takové obrazové kvalitě, že dokázaly člověka vystrašit. Na jednu ženu takto například padal z nebe meteorit.

V jiném okamžiku na zastávce čekající muž v jednu chvíli koukal skrze CLV panel na normální ulici, ale v zápětí otevřelo poklop kanálu obří chapadlo chobotnice, které pak ovinulo člověka a vtáhlo ho k sobě do hlubin stoky.

Tento pár pro změnu vystrašil po chodníku kráčející tygr.

Podívejte se na další vtípky využívající augmentovanou realitu ve videu.

Již v únoru ukázala Pepsi Max, že kampaň  Unbelievable je symbolem odklonu od tradičních médií. V Londýně instalovala billboardy, na které mohli lidé posílat pod tweetem #LiveForNow svá Vine videa se zachycením něčeho neuvěřitelného. Pepsi zkrátka umí aktivovat sociální média a ví, že gify a krátká videa jsou to, co je fascinuje.

Kam dál?

Kampaň Unbelievable není v poslední době ojedinělou ukázkou skvělého marketingu pro brand Pepsi Max. Podívejte se, jak Pepsi dokázala letos v únoru navázat na jeden nejlepší z virálů roku 2013 pokračováním, které ho svoji kvalitou překonalo. Přečtěte si o tom v naší rubrice Reklama týdne.


Zdroje: Marketing Week, Business Insider

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.