Plakát na záchodě nabízí ženám možnost vycouvat z nebezpečného rande

7. 11. 2016 | Petr Michl
Důkazem kreativity nemusí být jen vymazlená reklama za velké peníze, někdy může stačit klidně jen plakát na dveřích veřejných záchodků.

 

Důkazem kreativity nemusí být jen vymazlená reklama za velké peníze, někdy může stačit klidně jen plakát na dveřích veřejných záchodků. Alespoň ten z britského hrabství Lincolnshire byl sdílen na Twitteru více než třicet tisíckrát.

Jedná se o veřejnou kampaň hrabství Lincolnshire v rámci jeho programu strategie proti sexuálnímu násilí a zneužívání. Cílí přitom na jednu poměrně specifickou skupinu, na ženy, které jsou v restauračních zařízeních a mají pocit, že jejich mužský doprovod může znamenat v brzké době nebezpečí.

Text na plakátech, které se nachází na vnitřní straně dveří kabinek na dámských toaletách říká:

Jste na rande, které nevychází? Je váš protějšek z Tinderu nebo POF (seznamka Plenty of Fish - pozn. red.) úplně jiný, než se tvářil ve svém profilu? Necítíte se bezpečně? Zdá se to trochu divné?

Pokud půjdete na bar a řeknete, že hledáte Angelu, personál bude vědět, že potřebejete z této situace vyvléknout. Zavolá vám taxi nebo vám diskrétně pomůže bez přílišného rozruchu."

Právě podobný pocit záchranné brzdy je pro ženy velmi důležitý. Koordinátorka výše zmíněného programu, Hayley Child, řekla deníku The Independent:

Plakáty jsou součástí naší širší kampaně #NoMore, která se snaží propagovat kulturní změnu ve vztahu k sexuálnímu násilí a zneužívání, dát vědět o službách a dát obětím sílu nahlásit (násilné) incidenty.

Sexuální zneužívání a násilí jsou národním problémem, ale všechny rady (na úrovni hrabství - pozn. red.) mají zodpovědnost s nimi bojovat. Toto je od  Lincolnshire Community Safety Partnership první kampaň, která o tomto tématu zvyšuje povědomí."

Kampaň se s příliš frekventovaným hashtagem #NoMore poněkud ztrácí, ale i tak si zaslouží pochvalu. Některé z žen chodí na slepé rande s kamarádkou či kamarádem, kteří sedí opodál a působí jako jistá firma pojistky. Nyní jim ji může nabídnout program, který vznikl ve veřejné správě. To je neuvěřitelné i chvályhodné zároveň.   

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.