Podle odborníků není pro prodej Foursquare ta pravá chvíle

19. 4. 2010 | ITO
Kolem 125 milonů dolarů, tedy zhruba 2,3 miliardy korun, by mohli dostat majitelé Foursquare v případě, že by celý projekt prodali společnosti Yahoo. Podle odborníků by to však nebylo příliš moudré. Zejména kvůli tomu, že v současnosti navrhovaná částka tvoří jen zlomek v porovnání s finančním potenciálem, který celý projekt má.

Foursquare, zdroj: foursquare.com

Kolem 125 milonů dolarů, tedy zhruba 2,3  miliardy korun, by mohli dostat majitelé Foursquare v případě, že by celý projekt prodali společnosti Yahoo. Podle odborníků by to však nebylo příliš moudré. Zejména kvůli tomu, že v současnosti navrhovaná částka tvoří jen zlomek v porovnání s finančním potenciálem, který celý projekt má. A to nejen s ohledem na "omezené" pokrytí, které teď Foursquare má (využívá ho "pouze" 1 milion uživatelů), ale zejména s přihlédnutím k rychlosti růstu trhu s chytrými telefony s GPS, který se bude v následujících letech exponenciálně rozvíjet.
Projekt je v současnosti navíc stále ještě častým objektem zájmu médií, navíc, jak se zdá, nebude mít problém se zlákáním společností ke komerční spolupráci. Obrovský prostor je také v oblasti spuštění reklamní platformy, která by sama o sobě mohla z projektu udělat dostatečný generátor peněz.
Ostatně nevytěžený potenciál je důvod, proč se Yahoo snaží Foursquare zmocnit rychle, a to i za cenu příplatku v podobě 25 milionů oproti současné reálné hodnotě značky...
 

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: