Podniky mohou přidat v Google My Business zobrazení speciální otevírací doby

12. 6. 2020 | Petr Michl
Otevírací době na Googlu půjde o něco více věřit. Podniky si mohou nově v Google My Business nastavit speciální otevírací dobu pro určité zákazníky (třeba seniory) nebo část služeb (například rozvoz jídla z restaurace).


Zdroj: Google

Kdy má otevřena prodejna, ve které se chystáte nakoupit? Velká část z digitálně gramotných lidí se pro vyhledání této informace obrátí na nejoblíbenější vyhledávač a vidí ji hned na kartě Google My Business. V době nouzového stavu ovšem tam uvedené údaje často neodpovídaly realitě nebo nezahrnovaly různé výjimky. A s tímto problémem jsme se nepotýkaly zdaleka jen v Česku. I proto Google přichází s větší variabilitou zobrazení otevírací doby.

Kdy se to může hodit? Například, když v určitý čas mohou nakupovat jen senioři. I mimo opatření v nouzovém stavu bývá ale běžnou praxí, že restaurace nabízí rozvážku jídla jen v určité hodiny, zatímco má otevřeno déle. Právě pro ty případy je tu nová položka „More hours“. Lze ji ovšem využít pouze v případě, kdy máte již uložené „Regular hours“, tedy standardní otevírací dobu. Návod k nastavení naleznete zde.  

Pro svátky a zvláštní příležitosti

Dalším druhem otevírací doby jsou tzv. „Special hours“, ty jsou určené pro svátky, speciální události, okamžiky inventury nebo třeba pro tu chvíli, kdy si majitel krámku dovolí odjet na dovolenou a na týden zavře. V zásadě dovolují nastavit jinou otevírací dobu pro určité časy. Návod, jak na to, naleznete tady.

Štítky dokumentu: E-Commerce Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.