Pokles prodejů Pepsi Coly učinil z Diet Coke dvojku amerického trhu

18. 3. 2011 | ITO
Prodeje Diet Coke (obdoba Coca-Coly light, kterou známe z domácího trhu) vůbec poprvé na americkém trhu překonaly dosavadní dvojku trhu - Pepsi Colu. Stalo se tak poté, co prodeje Pepsi Coly v roce 2010 meziročně klesly o 4,8 procenta. První místo i nadále drží originální Coca Cola.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Prodeje Diet Coke (obdoba Coca-Coly light, kterou známe z domácího trhu) vůbec poprvé na americkém trhu překonaly dosavadní dvojku trhu - Pepsi Colu. Stalo se tak poté, co prodeje Pepsi Coly v roce 2010 meziročně klesly o 4,8 procenta. První místo i nadále drží originální Coca Cola.

Americký trh se slazenými nápoji ovšem i nadále padá. Zlom po desetiletích růstu nastal v roce 2005 a od té doby objemy prodeje každoročně klesají. V loňském roce tak kromě zmiňované Pepsi Coly oslabily všichni hráči první trojky - Coca Cola o 0,5 procenta, Diet Coke o procento.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.