LECTYR inovuje měřící systém

9. 9. 2009 | Karfíková Denisa
Přední collaborative-brand LECTYR zásadním způsobem inovuje a zjednodušuje svůj měřící systém. Nový manuál, který se chystá k vydání na rok 2010, by měl přinést zcela novou hodnotící metodiku.

LECTYR zásadním způsobem mění metriku

Přední collaborative-brand LECTYR zásadním způsobem inovuje a zjednodušuje svůj měřící systém. Nový manuál, který se chystá k vydání na rok 2010, by měl přinést zcela novou hodnotící metodiku.

Část specialistů namítá, že mohou nastat problémy s kontinuitou měřícího systému, většina odborné veřejnosti však tento krok vítá.

Spolu s inovací vizuálního stylu a zásadní změnou cenové politiky se tak jedná o poslední krok inovace celého collaborative-brandu, jehož popularita v posledních pěti letech značně utrpěla. Ceny manuálu bohužel vylučují většinu tuzemských společností od jeho pořízení, vydavatelství Haymarket však poskytlo alespoň základní informace, ze kterých lze leccos vytušit.

Přehled hlavních změn můžete tedy nalézt v Marketing Magazinu - pozor, pouze na omezenou dobu!

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: