Popis u platformy Moje firma na Googlu je zpět

7. 5. 2018 | Milada Zemanová
Google opět umožňuje vytvářet vlastní popisy v sekci Moje firma. Mají však jen 750 znaků a nezobrazují se v Google Maps.
30% srazil Covid-19 z ceny CPC reklamy. 1
  • Jak dosáhnout lepšího výkonu?
  • Jak lépe zacílit zákazníky?
  • Jak zvýšit konverzi?
  • Jak využít levnější ceny reklamy?
Využijte příležitosti!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: Socialbakers — Social Media Trend Report Q1

Google My Business (Moje firma) opět umožňuje přiřadit popis podniku, což pro mnoho marketérů, kteří pracují s lokálním vyhledáváním , znamená důvod k radosti.

Bohužel viditelnost těchto informací je relativně nízká, protože se zobrazuje až na samém konci informačního panelu. Konkrétně pod sekcí otázek a odpovědí a recenzemi od zákazníků.

Ačkoliv je tedy tento panel zpět ve hře, tak stále zůstává platný i editorial, který vytváří samotný Google. Tyto editorialy jsou viditelné i v Google mapách a jejich mobilní aplikaci, což neplatí pro popisy v Moje firma, které si vytvoříte sami. Ty totiž nejsou viditelné ani v jedné z uvedených možností.

Na co si dát pozor

Při vytváření popisu musíte dodržovat pravidla vytvořená Googlem, která definují výrazy, co se v něm nesmí objevit. Tradičně se jedná o urážlivý a sexuální obsah, prodej nelegálního zboží, apod. Pokud do textu přidáte výrazy, které porušují zásady Googlu, zjistíte to při ukládání. Google oranžově vyznačí problematické části, takže budete přesně vědět, co opravit.

Celkový rozsah této části je 750 znaků, nicméně jen prvních 250 se zobrazuje. Dříve mohl mít popis až do 4 500 znaků, ale pravděpodobně kvůli množství spamu, který se v něm objevoval, byl rozsah tak radikálně zkrácen.

Prozatím není jasné, zda tento popis nějakým způsobem ovlivňuje ranking. Nicméně podle průzkumu Search Engine Land zvýrazněná klíčová slova v popisu nepřinesly posuny ve vyhledávači. Je proto lepší zaměřit se na obchodní výhody než na použitá klíčová slova.

Vzhledem k tomu, že se Google stále pokouší nabízet co nejvíce informací přímo ve výsledcích vyhledávání, je pro firmy a obchodníky čím dál důležitější zaměřit se na návštěvnost z této sekce.

Popis, který se takto zobrazuje při vyhledávání, je pro mnoho uživatelů dostačující a již následně nepokračují na web. Snažte se je proto zaujmout již v této části a přesvědčit o využití vašich služeb či zakoupení konkrétního produktu.

Zdroje: Search Engine Land

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: