Pořadatel konferencí Blue Events po 30 letech mění vizuální identitu

25. 10. 2022 | redakce, TZ
Aleš Najbrt, Jakub Spurný, Marek Pistora a Michael Dolejš se podíleli na redesignu společnosti Blue Events. Sjednotila všechny své značky pod novou vizuální identitu.


Aleš Najbrt při představení loga na konferenci Brand Management

Zjednodušení a sjednocení komunikace jsou hlavními motivy nového vizuálního stylu Blue Events. Dosud organizátor odborných konferencí a summitů používal různé styly jak pro firemní identitu, tak pro značky více než desítky svých akcí. Samotné logo Blue Events bylo spíše v pozadí a prioritu měla propagace jednotlivých konferencí.

Nyní je naopak firemní značka v popředí, protože je jednotícím prvkem pro všechny konference Blue Events. Cílem rebrandingu bylo vytvořit silné poznávací prvky značky, zejména nový zastřešující symbol pro všechny konference a novou barevnost odlišující akce různého charakteru. Představení nové identity proběhlo 19. října 2022 v rámci konference Brand Management doslova naživo, kdy 500 účastníků mohlo najednou sledovat změnu vizuální podoby eventu přímo v jeho průběhu.


Staré logo

Období pandemie přineslo pro Blue Events řadu výzev, včetně posunu termínů konání některých akcí, nebo jejich proměnu na online přenosy. „Minulý i letošní rok byly pro nás velmi náročné, ale umožnily nám se na chvíli zastavit a zamyslet nad vším, co děláme. Také nás jako tým ještě více semkly dohromady. Začali jsme přemýšlet, jak vnitřní jednotu promítnout i navenek, a tím posílit vnímání naší firmy. Jednotný vizuální styl pro všechny akce byl logickým rozhodnutím,“ říká Barbora Krásná, zakladatelka Blue Events.


Nové logo

Samotné jméno „Blue Events“ vzniklo v roce 2007, navazuje však na aktivity poradenské skupiny INCOMA, která se věnovala pořádání konferencí a společenských setkání již od začátku 90. let. Od roku 1995 pak začala pořádat každoroční setkání klíčových hráčů obchodního trhu Retail Summit, který je dodnes největší událostí oboru s každoroční návštěvností přes tisíc lidí.

Novou vizuální identitu svěřila společnost Studiu Najbrt, které je autorem podob řady významných českých značek. Podíleli se na ní Aleš Najbrt, Jakub Spurný, Marek Pistora a Michael Dolejš. „Uvědomovali jsme si, že takto významná změna se dělá jen jednou a s tím má právě Studio Najbrt bohaté zkušenosti. Přistoupili s velkým respektem k dosavadní podobě naší značky a postupovali pečlivě v dialogu s klíčovými lidmi z naší firmy,“ dodává Jan Patera, Partner v Blue Events.


Odlišná barevnost pro jiné druhy konferencí

„Věříme v hodnotu osobního setkávání, což bylo během covidu dost náročné prosazovat. Nyní se radujeme z toho, že o konference je opět velký zájem a věříme, že pod novou identitou můžeme lépe oslovit i nové účastníky,“ dodává Managing Partner Michaela Dvořáková.


Odlišná barevnost pro jiné druhy konferencí

Konference Blue Events už 30 let pomáhají rozvíjet český a středoevropský trh a kultivovat podnikatelské prostředí. Patří mezi ně Retail Summit, slovenský New Retail Summit, specializované akce Retail in Detail, dále marketingové akce Brand Management a Communication Summit, akce zaměřené na efektivní řízení firem jako CFO Congress, CIO Agenda, Procurement Forum, Lidský kapitál, ale také akce zaměřené na aktuální trendy, např. Primetime for Business Data. 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: