Pornhub dělá do „špinavé energie". Připravuje náramek Wankband

10. 3. 2015 | Petr Michl
První gadget technologické éry wearables, který dovoluje mužům milovat planetu tím, že budou milovat sami sebe.

Pornoserver Pornhub se dlouhodobě vyznačuje chytrým marketingem, který dokáže propagovat svou službu bez nutnosti odhalení byť jen jediné nahotinky. V duchu této tradice je i jeho nová kampaň, s níž vstupuje do segmentu wearables. Slibuje vytvoření náramku Wankband.

V Pornhubu jsme znepokojeni množstvím energie spotřebovaným našimi uživateli, kteří si užívají miliony hodin námi poskytovaného obsahu. Proto jsme se rozhodli přispět k zachráně životního prostředí vytvořením revolučního wearable technologického zařízení. Zjistěte více o Wankaband a o tom, jak můžete vyrábět špinavou (elektrickou) energii, na www.thewankband.com. Přihlaste se a staňte se beta testery, abyste zjistili, jak tento úžasný vynález může zachránit planetu," uvádí se v oficiálních materiálech. Pro ty neznalé anglického slangu pro jistotu dodáváme, že Wankband se dá přeložit jako „masturbační náramek". To, jak mají rytmické pohyby zápěstí zachránit planetu, vysvětluje i následující video. 



Pornhub definuje ve videu svůj vynález jako „První gadget technologické éry wearables, který dovoluje mužům milovat planetu tím, že budou milovat sami sebe," a radí: „Pořádejte eko orgie, přeměňte vašeho nezaměstnaného spolubydlícího v produktivní osobu - možnosti jsou nekonečné."  Není divu, že s tak skvělou textací a animací, kterou může těžko někdo nazvat vulgární, zaznamenalo video již přes 2,6 milionů zhlédnutí.

Samozřejmě se nedá předpokládat, že by se Wankband někdy stal reálným produktem. Jde o legraci, při které na vás marketéři pomrkávají s tím, že všichni víme, o co jde. Přesně tento druh kampaní přináší Pornhubu také úspěch a pomáhá mu k tomu, aby byl nejznámější značkou ve svém oboru.

Tip redakce:

Pornhub se nebojí ohledně svého marketingu poradit s fanoušky. Důkazem toho je i jeho velká soutěž o nejlepší pornografickou reklamu, z které vznikly i takovéto návrhy.





Dílo vítěze této soutěže, Nuri Galvera, se dokonce objevilo v podobě obřího bigboardu na slavné Times Square. Podívejte se na to v článku Pornhub káže na Times Square: All You Need Is Hand.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: