Poslední LDO: Digitální média a jak na ně aneb nákup médií už nestačí

4. 12. 2012 | Michl Petr
Poslední La Degustation Online v tomto roce přináší alternativní využití digitálních médií a ochutnávku české kuchyně okořené vánoční atmosférou.

La Degustation Online bude v pondělí 10.12. naposledy v letošním roce spojovat diskuzi, networking a ochutnávku dobrého jídla. Šestý večer bude věnován alternativnímu využití digitálních médií v tématu nazvaném "Digitální média a jak na ně aneb nákup médií už nestačí."

 

Mezi přednášejícími či panelisty budou:

Marek Bačo

Marek má na starosti oddělení Account Managerů v agentuře H1.cz. Mimo vedení týmu je jeho specializací a vášní příprava a vytváření komplexní strategie komunikace pro komerční i nekomerční značky v digitálním prostředí. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a online marketingu se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti na obchodních a managerských pozicích, které dříve zastával ve společnostech ARBOmedia, ARBOinteractive či neo@Ogilvy / Mather Advertures. Marek se kromě vedení týmu a akvizici nových klientů rád věnuje psaní vlastního blogu o nových internetových a mediálních trendech. V off-line světě dává přednost basketbalu, tenisu či florbalu.

Petra Jačková

Petra se v on-line médiích pohybuje sedmým rokem a to stále ve stejné společnosti - v mediálním zastupitelství Impression Media, kde prošla prací od obchodníka přes obchodní ředitelku po výkonnou ředitelku. Stále se snaží vymýšlet něco nového a atraktivního pro své klienty a budovat obchodní vztahy na kreativním přístupu a znalosti klienta. Stejně tak je odpůrcem nakupování celého internetového trhu na klik, poskytování kosmírných slev a vnímání internetu pouze jako prodejního kanálu.

 

Tomáš Búřil

Tomáš v internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. Po krátké rodinné pauze pomáhal v roce 2011 s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

 

Martin Beneš

Martin se online médiím věnuje více než 12 let, kde prošel přes pozice freelancera (tvorba webů), sales managera v dnešním Centrum Holdings, Head of Media v Advertures, později Neo@Ogilvy, dnes je Managing Partnerem v Red Media.

 

 

 

Nedílnou součástí La Degustation Online je i networking doplněný dobrým jídlem. Těšit se můžete na pohoštění z klasické české kuchyně, lehce okořeněné vánoční atmosférou.
 

Registrujte se ZDE.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: