PR Klub má novou předsedkyni a Výkonný výbor

7. 6. 2012 | Petr Michl
Shromáždění členů PR Klubu přineslo změny ve složení Výkonného výboru i vedení organizace.

Shromáždění členů PR Klubu přineslo změny ve složení Výkonného výboru i vedení organizace. Novou předsedkyní a místopředsedkyní se jednohlasně staly Kateřina Borovanská a Alžběta Pavlínová.
Nově byla také do Výkonného výboru zvolena Dana Poláková, svůj mandát si obhájila Kateřina Borovanská a Jana Girgašová. Dana Poláková nahradila ve VV někdejší předsedkyni PR Klubu, Cristinu Muntean, která 23. 4. 2012 na svou funkci ve Výkonném výboru rezignovala.

 

Dále byla na Shromáždění členů zvolena nová členka Revizní rady Lucie Zaki. Ta tak nahradila Pavlu Střechovou, které vypršel dvouletý mandát. Členy Výkonného výboru nadále zůstávají také Alžběta Pavlínová a Vladimír Komjati, kterým vyprší dvouletý mandát za rok. Podobně v Revizní radě nadále zůstávají Alexandra Ruberová a Simona Kijonková.


Nová předsedkyně PR Klubu Kateřina Borovanská uvedla: „Jsem ráda, že členové PR Klubu pozitivně reagují na proces změn, které jsme v posledním roce uskutečnili. V následujícím roce budeme rozvíjet a transformovat naše edukační aktivity ve spolupráci s partnery a začneme s novými projekty, zároveň plánujeme posílit naší komunikaci s dalšími subjekty a rozšiřovat dále členskou základnu a benefity pro členy. Těším se na další spolupráci s lidmi, kteří reprezentují klíčové hodnoty PR Klubu, kterými jsou: dynamika, diverzita, komunita. Jsme kompaktní a energický tým, věřím, že dokážeme spoustu kvalitní práce.“


PR Klub byl založen již v roce 1998 v rámci Asociace Public Relations agentur s cílem přispívat k rozvoji oboru PR v České republice. Od té doby se osamostatnil, ale s APRA i nadále aktivně spolupracuje. Je platformou pro setkávání odborníků z oblasti PR. Jeho cílem je napomáhal k vyšší odbornosti profesionálních pracovníků PR, osvětově působil směrem k zaměstnavatelům a klientům a zvyšovat společenskou prestiž této disciplíny.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.