Předsedou odborné poroty WebTop100 se stává Petr Kleiner

12. 6. 2019 | Petr Michl
Největší soutěž digitálních projektů v ČR, WebTop100, mění předsedu odborné poroty. Luboše Plotěného z digitální agentury Sherpas po pěti letech ve funkci střídá Petr Kleiner.

WebTop100 je projekt známý především díky soutěži digitálních řešení, do které se každoročně přihlásí stovky projektů soutěžících v devíti kategoriích od firemního webu po nejefektivnější digitální řešení. Soutěžící projekty hodnotí odborná porota čítající padesát expertů na dané oblasti. Kromě soutěže pořádá WebTop100 každoročně také největší konferenci věnující se digitálnímu marketingu u nás a čtyřikrát do roka menší tematické klubové akce s přednáškami a panelovými diskusemi.

Do čela poroty soutěže se od letošního ročníku poprvé postaví Petr Kleiner, dlouholetý ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny, byznysový a marketingový konzultant a zároveň fotograf oceněný prvním místem v soutěži Czech Press Photo. Střídá tak Luboše Plotěného, který se chce věnovat výhradně růstu agentury Sherpas a k předávání žezla dodává:

„WebTop100 letos svým osmnáctým ročníkem slaví svou plnoletost a za tu dobu si na českém trhu svou komplexností vydobylo prémiové postavení. Jsem rád, že se nám podařilo domluvit s Petrem, u kterého jsem si jist, že zároveň dodá WebTop100 novou energii a nápady, které jsou potřeba pro jeho další rozvoj."


Petr Kleiner. Zdroj: WT100

„WebTop100 sleduji už od samého počátku a vždycky pro mě bylo velkou inspirací a zdrojem nových trendů. Velmi si vážím důvěry, kterou jsem dostal. Věřím, že spolu s garanty, hodnotiteli a celým teamem okolo soutěže se podaří posunout úspěšný koncept ještě o kus dál. Moc se těším na spolupráci,” doplňuje Petr Kleiner

 

O WebTop100

Největší soutěž digitálních marketingových projektů v České republice, která soutěžícím  umožňuje získávat důležité srovnání s konkurencí v oboru a získat podrobný rozbor jejich webu s doporučeními od předních odborníků. Mohou sdílet zkušeností a know-how od společností na předních příčkách úspěšnosti. Zajistit si medializaci a zvýšení povědomí. 

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.