Příjmy operátorů z mobilní reklamy loni stouply až o polovinu

11. 1. 2011 | ČTK
Příjmy tuzemských operátorů z mobilní reklamy loni vzrostly až o polovinu a pohybovaly se v desítkách milionů korun. Největšímu zájmu ze strany inzerentů se těšily kampaně prostřednictvím SMS. Vyplývá to z dnešních informací firem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Příjmy tuzemských operátorů z mobilní reklamy loni vzrostly až o polovinu a pohybovaly se v desítkách milionů korun. Největšímu zájmu ze strany inzerentů se těšily kampaně prostřednictvím SMS. Vyplývá to z dnešních informací firem.

"Hlavní výhodou mobilní reklamy je zejména kombinace příznivé ceny a přesného zacílení. Zadavatelé inzerce tak mají jistotu, že se informace k adresátovi opravdu dostane. K popularitě mobilní reklamy přispívá také zjednodušení a zrychlení ovládání mobilních telefonů při vyhledávání informací," uvedla manažerka prodeje reklamy O2 Tereza Hubičková.

Telefónica loni spustila ve své síti 187 kampaní, o rok dříve to bylo 46 kampaní. Finanční objem inzerce vzrostl o 46 procent. Vedle SMS rostl zájem o reklamu prostřednictvím MMS.
Vodafone provozuje mobilní reklamu již od roku 2007 a za rok 2010 zrealizoval celkem 221 kampaní. V roce 2010 vzrostl příjem operátora z mobilní reklamy o čtvrtinu.

Systém pro cílení bannerových kampaní umožňuje kampaň nasměrovat na zákazníky podle oborových sekcí, typu mobilního telefonu, věku, pohlaví a nově také podle lokality. Efekt je nyní proti bannerům na internetu v průměru desetinásobný. Poměr mezi počtem zobrazení a počtem kliknutí se pohybuje kolem jednoho procenta. Nejlepší loňská mobilní kampaň O2 dosáhla 21 procent.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.