Printové reklamy francouzské služby McDonald's na dovážku připomínají impresionistické obrazy

8. 10. 2019 | Petr Michl

 

Tomáš Čupr kdysi řekl, že si při dešti v Rohlik.cz říkají: „Prší štěstí." Podobný vliv na obrat služeb pro dovážku jídla má pravděpodobně i déšť ve Francii, včetně McDelivery od McDonald's. Ukazuje to série jejích více než povedených printů.

Na ní je série výhledů na Paříž skrze okno bičované dešti. Agentura TBWA Paris angažovala pro realizaci této kampaně známého fotografa Roberta Badina a ten dokázal udělat z reklam impresionistické malby.

Od pověšení v galerii je odděluje snad jen branding McDelivery" v pravém horním rohu. Na druhou stranu díky němu o tom můžeme psát a toto umění se dostane ve formě venkovní reklamy jistě k mnohem většímu množství lidí. Upršená krása!

Venku prší a představa, že půjdete do ulic najít něco k snědku je všechno jen ne lákavá.

Zdroj: AOTW


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: