Pro obchodníky bude Valentýn důležitější než loni

22. 1. 2010 | ILE
Letos pravděpodobně obchodníci nevynechají jedinou příležitost, kdy budou moci vytáhnout ze zákazníků o dukát navíc. Stejně tomu bude na Valentýna - o svátku, který u nás k nelibosti mnohých má stále silnější tradici. "Můžeme očekávat, že již první dny v prosinci budeme vystaveni tlaku promotérů," vypočítává Jindřich Černý, nezávislý marketingový analytik.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Letos pravděpodobně obchodníci nevynechají jedinou příležitost, kdy budou moci vytáhnout ze zákazníků o dukát navíc. Stejně tomu bude na Valentýna - o svátku, který u nás k nelibosti mnohých má stále silnější tradici.
"Můžeme očekávat, že již první dny v prosinci budeme vystaveni tlaku promotérů," vypočítává Jindřich Černý, nezávislý marketingový analytik. "Podobně jako před Vánoci, i tentokrát bude probíhat silná in-store masáž. Na své si mnohem víc ovšem přijdou i služby, které v případě Vánoc maličko stojí stranou." Další změnou by také mohl být odklon od tradičního amerického pojetí - Valentýn by se tak mohl více domestifikovat. "Sdělením značek nebude 'Kupte co nejdražší dárek', ale 'Udělejte radost, i když to bude maličkost'," zakončuje Černý.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.