Pro viditelnost příspěvků s influencery na Instagramu půjde nastavit minimální věková hranice

20. 10. 2020 | Petr Michl
Influenceři budou „kazit mládež" zase o něco méně. U příspěvků s označením „Branded Content Tag“ budou moci oni nebo spolupracující značky nastavit spodní věkový limit pro zobrazení příspěvku.

Instagram přidává další nástroj pro kultivovanější spolupráci s influencery. Účty tvůrců i podniků budou moci využívat u příspěvků označených jako „Branded Content Tag“ omezení zobrazení od určitého věku.

Tedy například dosah rozesmáté fotky influencera s „populárním letním čůčem“, která je zároveň „Placená spolupráce s čůčem XY“, bude možné omezit věkově — a to jak samotným influencerem, tak brandem. Mimochodem naše ilustrativní „značka čůča XY“ může mít své příspěvky se spodním věkovým limitem už od prosince 2019, ale dosud šel nastavit pouze na úrovni celého účtu.

Jak je vidět na fotografii níže, mezi výhodu patří také to, že lze nastavit různé věkové limity pro různé země, takže správce účtu může brát v potaz i legislativní odlišnosti a nedávat například všude 21 let, když v mnoha zemích zájmu značky jde pít od dovršení 18 let věku.


Zdroj: Instagram

Pro alkohol, finanční poradenství nebo léky na předpis jsou pravidla pro propagaci upravena již nějakou dobu, ale jistě je pozitivní, že jde nastavit kontrolu komplexněji a týká se i vyloženě příspěvků vzniklých spoluprací s influencery.

Třeba se tato samoregulace časem rozšíří například na omezení propagace nezdravého jídla a pití nezletilým, jako se k němu zavázal YouTube. Instagram totiž začíná reflektovat výtky směrované k jeho vlivu na zejména mladší uživatele. Ostatně v prosinci minulého roku poprvé zavedl funkci, která po lidech chce zadat jejich narozeniny, aby lépe ověřil věk uživatelů. Zároveň také u účtů propojených s Facebookem začal využívat jako bernou minci datum narození uvedené na Facebooku.

Mimochodem o horní věkové hranici zatím není řeč, přirozeně se ale na Instagramu posunuje stále výš. Zatím bychom ji viděli někde na úrovni vrstevníků Baddie Winkle, která je ročník 1928. 


 

Tip redakce


Zdroj: Instagram / @Tresnickova, úprava Marketing Journal

Nejpopulárnjěší obrázková sociální síť se prostě snaží. Aktuální je také deklarovaná změna v přístupu k jinému nešvaru. Instagram si chce došlápnout na influencery, kteří neoznačují komerční spolupráci.

Štítky dokumentu: E-Commerce Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.