Profíci na komunikaci míří na konferenci PR v digitální éře

4. 9. 2017 | redakce
Jak získat pozornost potenciálních zákazníků ve stále se měnícím světě a jak dostat komunikaci do své DNA? Na konferenci PR v digitální éře vám odpovědi nabídnou Jakub Hrabovský z Jollor, Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere a Jonáš Čumrik z BookinAgency, Daniel Dočekal nebo Robert Malecký z HlídacíPes.org.

Středa 20. září se ponese v duchu PR a komunikace. V prostorách OKsystemu v Praze se uskuteční 4. ročník konference PR v digitální éře. Účastníci se tam dozvědí, jak získat pozornost potenciálních zákazníků ve stále se měnícím světě a jak dostat komunikaci do své DNA.

Celodenní konferencí návštěvníky provede Vladimír Rejlek z Wunderman. V programu je připraveno 12 přednášek, 2 případové studie a výsledky speciálního výzkumu realizovaného agenturou Nielsen Admosphere.

Ať už jste menší firma, kde si marketing řešíte sami, nebo přímo v oblasti PR pracujete, jistě oceníte zaměření na PR komunikaci, social marketing, influencery, krizovou komunikaci nebo ukázky úspěšných PR kampaní.

Jak integrovat sociální média do komunikace, prozradí Jakub Hrabovský z Jollor. Jak spolupracují značky s influencery a youtubery a co při tom dělají špatně? To všechno pohledem dat a influencera poví Tomáš PflanzerNielsen Admosphere a Jonáš Čumrik z BookinAgency.

Víte, jak správně komunikovat s novináři? Nedělejte banální chyby, které do profesionálního vztahu agentury a médií nepatří. Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing & Media, vám řekne, jak si nezavřít dveře do médií.

O tom, jak zvládl MOTORPAL krizovou komunikaci v době finanční restrukturalizace, vám poví Karel Samec z Svengali Communications, která mu tehdy zajišťovala mediální zastupování.

Inspiraci v podobě konkrétních příkladů světových i domácích kampaní vám přinese náš šéfredaktor Marketing Journalu Petr Michl. Toužíte po nehynoucí slávě ve světě PR a marketingové komunikace? Chce to bláznivý nápad, o kterém začnou lidé mluvit dřív než média. Dozvíte  se ale i ty příklady, kdy se to nevyvedlo a vysmívaným bláznem se stala samotná značka.

Petr Michl vystupoval již v loňském ročníku PR v digitální éře
Petr Michl vystupoval již v loňském ročníku PR v digitální éře. Zdroj: TUESDAY

Případové studie přinese dvojice Markéta Kaclová a Ivo Minařík z AC&C Public Relations. Návštěvníkům ukážou kampaně pro T-Systems Slovakia a LMC, které letos získaly řadu cen. Dva vítěze České ceny za PR pak představí Barbora Šumanská z Ogilvy. PR kampaň s názvem „Milan“ pro LEGO a kampaň „Tam, kde ostatní sbírají lajky, my děláme skutečný byznys.“ pro E.ON ČR.

Kompletní program si můžete prohlédnout na internetových stránkách konference. A nezapomeňte si ve svých diářích rezervovat středu 20. září a zavítat do OKsystemu v Praze. Ten den bude patřit PR a komunikaci. 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: